Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

ik zie sinds deze week al enkele keren bij live uitzendingen (Nieuws en vanavond ook zomerhit) dat het beeld korrelig is, net of ze SD beelden opwaarderen naar HD, maar zie het bij alle uitzendingen op VRT1 sinds deze week.

is toch geen reclame voor VRT, is dit een probleem van VRT of een probleem van telenet van het inkomend signaal van de VRT????

moet zeggen, ik kan het beeld via satelliet van TV Vlaanderen ook zien en daar zie ik die korrels niet in het beeld, dus ik veronderstel dat het bij Telenet ligt dit probleem.

kan dit door @Moderator of @Suzy eens aangekaart worden dit probleem, en nee ik zie het niet enkel bij mezelf maar op verschillende tv's gemerkt met het telenet digitaal signaal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
102 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2732
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

We merken dat er meer zenders problemen hebben maar zo te horen komt het goed

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen


@luc55  schreef:

We merken dat er meer zenders problemen hebben maar zo te horen komt het goed


@luc55 Op welke zenders merk je dit nog op? Is het bij VTM enkel tijdens de verraders of ook bij andere programma's? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2732
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Op dit moment geen klachten meer er zal aangewerkt zijn het heeft even geduurd

maar nu ziet er goed uit

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen


@luc55  schreef:

Op dit moment geen klachten meer er zal aangewerkt zijn het heeft even geduurd

maar nu ziet er goed uit


@luc55 Alright, goed om te lezen. Als je het toch nog zou opmerken, laat het gerust weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Wat zeg jullie opgelost amaai als jullie daarmee tevreden bent met zulk onnozelige beeld bij mij allezins niet nog altijd tzelfde maar kheb lang genoeg geduld gehad met dat kutservice van telenet ze zijn maar in één ding zeer goed de prijzen omhoog doen bende maffia zijn het als je belt steken ze het nog altijd bij mij dat het aan de kabels ligt die zeker geen waar is want de winkel heeft het ook nog altijd

Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen


@Master-Magic  schreef:

@luc55 ik vraag me af, dit topic ging in hoofdzaak over de beeldproblemen bij de VRT zenders op de mux, niet over de andere zenders dat hier genoemd zijn (ook door mezelf), 

maar de reactie van @Suzy doelt dit dan op de VRT zenders alleen of alle zenders????


@Master-Magic sorry voor de latere reactie, maar mijn reactie doelde wel effectief op alle zenders, niet enkel de VRT-zenders.

@Kelly001  schreef:

Wat zeg jullie opgelost amaai als jullie daarmee tevreden bent met zulk onnozelige beeld bij mij allezins niet nog altijd tzelfde maar kheb lang genoeg geduld gehad met dat kutservice van telenet ze zijn maar in één ding zeer goed de prijzen omhoog doen bende maffia zijn het als je belt steken ze het nog altijd bij mij dat het aan de kabels ligt die zeker geen waar is want de winkel heeft het ook nog altijd

@Kelly001 als je nog altijd problemen ervaart lijkt het me best dat je eens terug contact neemt met de technische dienst van Telenet. Dan kunnen zij de waardes voor jou specifiek nakijken of wanneer nodig een technicus voor je regelen. We zouden het wel appreciëren dat je het qua bewoording wat beleefder houdt op De Netweters, ontevredenheid is geen reden om met woorden als 'kutservice' of 'bende maffia' te gooien. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Geachte suzy als je het niet kan horen mijn probleem niet als je al 5techniekers gekomen hebt en nog altijd tzelfde en als je beld naar de klantenservice steken ze het gewoon op mij en al zegt de laatste technieker die geweest is dat het aan telenet ligt niet aan mij zoals ikal zei telenet in één ding goed prijzen ophoog en dat service trekt op niets de telenetwinkel zelf waar ik ga ze hebben het daar ook en ze lachen met telenet dan er al 5 techniekers geweest zijn goeie reklame allezins maar kheb tv vlaanderen ook duizendmaal beter en mooier beeld

Matthias92
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Hier ook nog steeds onzuiver beeld, zeker bij live uitzendingen.

Ondertussen al bijna 3 maand (!) verder.

 

Heb het helemaal gehad met Telenet, hoe kun je uw klanten zo in de steek laten.
Dat ze maar snel langs komen om de fiber naar binnen te brengen

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Mattias92 bij ook en dan zeggen ze hier sommige opgelost allezins bij mij niet zulk onnozelige beeld en dan zeg die suzy je moet op je woorden letten en je moet naar de technische dienst bellen er zijn eral 5 technieker langs geweest en als je belt tis altijd tzelfde liedje ze steken het op de klant ofwel ligt aan de kabels of aan de tv ze kennen er niets van de telenetwinkel waar ik klant bent hebben hetook daar op hunder tv in de winkel en de laaste technieker zei het ook dat het aan mij niet ligt aan telenet zelf en zoals jij zei tis al drie maanden zo bij mij ook kheb tv vlaanderen duizend maal beter beeld daar en zeker zulk geen meserie ze zijn maar in één ding goed telenet de prijzen omhoog daar zijn ze kampioenen kampioenen in maar die denken dat ik sinterklaas zal blijven spelen ze zullen zich lelijk mispakken 

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

@Kelly001 Het moet al heel erg zijn als je tv vlaanderen goede kwalteit vind, en dan kun je telenet toch gewoon opzeggen en naar tv vlaanderen kijken. Je zal er geld mee besparen.

In het het andere geval kan je u een apple tv aanschaffen en naar telenet kijken via de telenet tv app,

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Tis meer voor mijn zoon voor playmore moest vanmij afhangen was telenet allang buiten en dan nog de mannier waarop van zulke goeie klantenservice en tis ik alleen niet tzijn er hier nig met zulk beeld

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

@Kelly001 via wat kijk je naar tv vlaanderen? indie je een appletv, of google tv gebruikt kun je de telenet tv app gebruiken, op een android tv ook.

Als je in het apple ecosysteem zit zou ik echt een appletv aanraden als je een tvbox hebt

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Via de satelliet das altijd het mooiste beeld niemand is het orange telenet proximus kan daar aan op gebied van beeld natuurlijk je moet een satelliet kunnen hangen en er mag niets voor staan onder andere bomen want anders krijgt je problemen met beeld want ikzelf heb 100%signaal en 100%kwaliteit tzijn er niet veel die dat hebben op de milimeter is de mijne afgesteld

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

@Kelly001 en dan zeggen dat tv Vlaanderen maar 5 vlaamse HD zenders heeft het beste beeld heeft, al de andere vlaamse zenders zijn in SD met flutjes beeld, heb dan liever het HD beeld van Telenet waarbij elke vlaamse zender in HD is.

en heb hier zelf TV Vlaanderen ter beschikking dus weet over wat ik spreek via satelliet.

VRT1 en VTM HD en VTM2 en play4 en Canvas HD zijn in hd, de rest SD bij tv Vlaanderen via satelliet, daar kan ik niet naar kijken naar die andere vlaamse SD zenders, zo lage kwaliteit.

er moet echt iets goed schelen bij jou thuis als je zegt dat satelliet beeld van Tv Vlaanderen beter is dan telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

VRT1 korrelig beeld bij live uitzendingen

Dan mag jij gerust even komen kijken en beter eens een goeie bril kopen tv vlaanderen is zeker beter de  waar ik ga ist telenet winkel en die zeggen het ook dat je zeker niet moet twijfelen sport 10 hd love natue hd nat geographic wild hd enz wat jij zegt dikke zever van telenet