24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
ik zie sinds deze week al enkele keren bij live uitzendingen (Nieuws en vanavond ook zomerhit) dat het beeld korrelig is, net of ze SD beelden opwaarderen naar HD, maar zie het bij alle uitzendingen op VRT1 sinds deze week.
is toch geen reclame voor VRT, is dit een probleem van VRT of een probleem van telenet van het inkomend signaal van de VRT????
moet zeggen, ik kan het beeld via satelliet van TV Vlaanderen ook zien en daar zie ik die korrels niet in het beeld, dus ik veronderstel dat het bij Telenet ligt dit probleem.
kan dit door @Moderator of @Suzy eens aangekaart worden dit probleem, en nee ik zie het niet enkel bij mezelf maar op verschillende tv's gemerkt met het telenet digitaal signaal.
Zal waarschijnlijk aan de coax kabel na de niu telenet liggen
of geen goede f connector
technieker kan daar niet veel aan doen de kabels zullen eens moeten vervangen worden
De technieker heeft een meting gedaan vanaf de paddestoel telenet tot de modem daar zal niets mis geweest zijn
dan valt er niet veel aan te doen dan blijf je met slecht beeld
of je moet zelf in gang schieten
Hahaha ga jij ook al beginnen zoals die kwakzalvers van de klanten dienst de laatste technieker die geweest had heeft het zelf gezegt dat het aan mij geweest ze hebben alles vernieuwd zowel binnen en buiten en vanmij nieuwe kabels moest je het hier allemaal lezen zou je ook weten dat het aan telenet ligt proximus tv vlaanderen heeft het niet orange heeft het ook zelf de telenetwinkel waar ik mijne tv gekocht heeft heeft het op hunder beeld die zit ermee te lachen omdat eral 5techniekers geweest zijn hoeveel gaan ze nog sturen die werkelijk geen zin heeft als het aan telenet zelf ligt
De kabels binnen moet je zelf vervangen en de f connector ook
Na de niu telenet is jouw kabel
En de buren hebben dan ook last als bij jouw alles nieuw is
Dan moet het de hoofd kabel zijn kan daar aan liggen
Dit zal dan ingepland moeten worden wand de straat moet open (een wachttijd +- jaar )
dat doet telenet niet dat is een onderaanneming
Wat hebben de technieker van rapport opgemaakt op hun mini laptop
daar zijn we wel benieuwd naar
zou 5 x zelfde aflever rapport zijn
Het ligt aan de kabel niet van buiten was jij erbij meschien ikzelf was erbij zoals ik zei de winkel heeft het ook en al de mensen hier als de laaste technieker zelf zei dat het aan telenet zelf ligt en niet aan mij hier binnen en buiten ook niet ze hebben alles geleten en aan mij ligt het zeker niet want tzijn ook allemaal nieuwe kabels
Dus de buiten kabel is ok
De buren is alles ok
Het probleem is bij jouw thuis alleen dan kan er een stoor zender zijn
deurbel , baby foon iets dat straling geeft draadloos
Je zal moeten zelf zoeken daar kan telenet niets aan doen
Zeker als je de coax kabel vervangen hebt daar waren problemen mee met de instraling 5g
En binnen kort de kerst verlichting een probleem dat elke jaar terug komt
Zeker er nu veel china spullen verkocht worden die storingen geven
Haha alles is gecontroleerd als de laaste technieker het zekf zei dat het aan telenet zelf ligt en dus de winkel waar ik mijn tv gekocht hebt en officiële telenet dealer heeft het ook die lachen ermee omdat eral 5 techniekers geweest zijn die zeggen ge moet niet verder zoeken bij jou tligt aan jou niet gewoon aan telenet want hier hebben we het ook en al die mensen die hier het ook hebben hebben het ook kom kom kom niet zeveren
Is er eigenlijk iemand die nog een fatsoenlijke zin kan samenstellen? Als ik hier lees hoe sommige antwoorden opgesteld zijn denk ik dat er een aantal personen terug naar de lagere school moeten gaan. Misschien voor het posten je zin eens nalezen.
Dank
Zet dan gewoon mijn naam erbij **bleep** ga jij meschien naar school dan ga je het kunnen lezen en wie kan niet missen pietje presies maarja jij kan niet missen
Beste,
Ik stel vast dat de problemen nog steeds niet van de baan zijn.
Voorbeelden : het veldrijden had opnieuw last van (zij het in mindere mate) van
vrij korrelig beeld. Match of The Day bij BBC1 was erg matig van beeldkwaliteit en
dan wik ik mijn woorden nog. Wanneer een deftige oplossing voor een toch wel
aanzienlijk kwaliteitsprobleem?
Tis niet opgelost ik heb het ook opgelet Dammes dat je niet mis in je geschrift andere daar Higlander gaat beginnen te janken inplaats berist hij hier het geschrift van sommige mensen pietje precies kan zeker nooit missen tzitten zulke in de wetstraat ook die missen ook nooit maar we zien het hoe belgie ervoor sta met hunder slimmeheid
@Dammes schreef:Wanneer een deftige oplossing voor een toch wel aanzienlijk kwaliteitsprobleem?
Het antwoord op die vraag kan niemand geven. Ik stel alleen vast dat er geen problemen zijn met de beeldkwaliteit van het tv-signaal bij TV Vlaanderen of Proximus (en Scarlet).
@Ex-Netweter maar wel via satelliet een matig SD kwaliteit voor vele Vlaamse zenders, er zijn maar 4 HD zenders bij de Vlaamse zenders, de rest reken ik niet mee omdat het geen Vlaamse zenders zijn en ze die mee liften voor hun andere landen waar ze de zenders aanbieden zoals NGC Wild, die ook al gezakt is in kwaliteit buiten in de beginjaren.
tv Vlaanderen is een even erge propper van zenders op hun transponders zoals Telenet doet op hun muxen, via de app is het misschien beter de Vlaamse zenders, ik ken enkel de kwaliteit van de canal digitaal app en daar is het in 720p kwaliteit en niet alle zenders zijn even zuiver en goed beeld.
Tis niet opgelost ik heb het ook opgelet Dammes dat je niet mis in je geschrift andere daar Higlander gaat beginnen te janken inplaats berist hij hier het geschrift van sommige mensen pietje precies kan zeker nooit missen tzitten zulke in de wetstraat ook die missen ook nooit maar we zien het hoe belgie ervoor sta met hunder slimmeheid
Zo, nu nog de woordjes in de juiste volgorde zetten en we zijn weeral een stukje verder.
Pietje precies wat je doet steek je kop in tzand doe zoals een struisvogel dan ga je afkoelen🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@Highlander & @Kelly001 Kunnen we het aub beleefd en on-topic houden? Bedankt!