Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik zag dat er zeer veel vragen waren over Streamz (en o.a. de verschillen met Play & Play More). Vandaar dit grote gemeenschappelijke topic met alle vragen & antwoorden. 

 

Wordt Play dan automatisch Streamz? 

  • Jouw Play wordt Streamz:
    • Je huidige aanbod (HBO, Vlaamse series, ...) wordt aangevuld met Streamz Originals 
    • Je behoudt 7 dagen terugkijk-tv 

 

En wat met Play More? 

  • Play More blijft behouden en kost €24,95/maand. 
  • Je krijgt ook Streamz+ (Vlaamse fictie + internationale series en films). 
  • De themazenders zijn vanaf nu exclusief voor Play More. 
  • Je behoudt 7 dagen terugkijk-v. 

 

Wat met de themazenders? 

  • Deze verhuizen exclusief naar Play More en zitten niet meer in Play. 

 

Wat is het verschil tussen Streamz nemen via Telenet of apart?

  • Als je via Telenet Streamz(+) afneemt:
    • Krijg je 7-dagen terugkijk-tv 
    • Kan je alle content via je Digicorder/TV-Box & Yelo/Telenet TV app bekijken (Free G) 
    • Komt dit op je Telenet factuur 
    • Heb je ook toegang tot de Streamz website & app (voor smarthone, tablet & smart tv) 

 

Wat met Play Sports? 

  • Play Sports blijft Play Sports en wordt niet opgenomen in Streamz(+). 

 

Wat met YUGO All In? 

  • Play was inbegrepen in YUGO, en dat wordt nu Streamz. Je krijgt dus automatisch Streamz zonder meerprijs. 
  • Je behoudt terugkijk-tv tot 7 dagen terug. Hou je bewaarde programma’s tot 60 dagen bij.
  • Je themazenders verdwijnen. 

 

Hoeveel kost Streamz(+) & wat krijg je? 

  • Streamz: €11,95/maand -> Vlaamse fictie, kinder- en tieneraanbod + internationale series (HBO, Universal, CBS, ...) 
  • Streamz+: €19,95/maand -> aanbod van Streamz + blockbuster films. 

 

Zet extra vragen (en eventuele antwoorden) gerust hieronder 👇🏼


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
27 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅

 

simpel, in feite blijft play en play more maar de naam is dus aangepast

 

play > streamz

play more > streamz+

 

dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo

(+wat themazenders van play naar streamz+)

 

kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@Cru  schreef:

**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅

 

simpel, in feite blijft play en play more maar de naam is dus aangepast

 

play > streamz

play more > streamz+

 

dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo

(+wat themazenders van play naar streamz+)

 

kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen


@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

   @Cru 

Nein...Play More wordt NIET Streamz+, hoe vaak nog...Play More is enkel via Telenet te bestellen en bevat oa alle content  van Streamz+ met daar alles van voorheen bij, nl terugkijktv, themazenders en e filmkanalen...

Follow the White Rabbit
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@Suzy  schreef:

@Cru  schreef:

**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅

 

simpel, in feite blijft play en play more maar de naam is dus aangepast

 

play > streamz

play more > streamz+

 

dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo

(+wat themazenders van play naar streamz+)

 

kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen


@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders. 


welja bij bekendmaking las ik idd de 3 opties, bij laatste info las ik dit anders (mss verkeerd geïnterpreteerd) hebben zelfde artikel nee? 😛  

0 Likes
M-G
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik heb playmore, sinds vandaag kan ik bepaalde programma's niet meer bekijken en staat er: neem een abonnement op streamz of streamz+... Ik dacht dat playmore streamz+ bevatte? Als ik alle uitleg lees zou telenet dit zelf aanpassen of is dit nu een tussenfase? Moet ik mij abonneren op streamz+ maar dan moet ik toch niet bijbetalen aangezien ik playmore heb? Niet erg duidelijk voor mij 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Veelgestelde vragen Streamz(+)

@M-G 

Mogelijk zijn de problemen nu enkel tijdelijk bij de overgang en invoering van Streamz+ als onderdeel van Play More. Als het probleem aanhoudt, neem je best contact met Telenet.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@M-G  schreef:

Ik dacht dat playmore streamz+ bevatte?


Als je Play More hebt, heb je inderdaad toegang tot Streamz+. Best even laten nakijken door de klantenservice dan. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nintendo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik ben geaboneert op streamz+ bij telenet vanaf 14 september en krijg de gewone streamz, heb al dikwijls gebeld naar telenet ,maar krijgen streamz+ er niet op mijn tv box. Is er iemand die mij kan helpen?

0 Likes
nintendo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Suzy kun jij mij misschien helpen ,ik ben ten ,einde  raad ,ben al van 14 september geaboneert op streamz+ bij telenet en ik krijg alleen de gewone streamz.Heb al dikwijls gebelt , de programeurs hebben al 3x een update doorgestuurd en krijg nog altijd de gewone streamz ik weet niet meer wat doen, ik zou zo graag streamz+ hebben, met de gewone streamz ben ik niets ; Was vroeger play more klant zelfs daar kreeg ik de gewone streamz en niet de streamz+

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Veelgestelde vragen Streamz(+)


@nintendo  schreef:

Ik zou zo graag streamz+ hebben, met de gewone streamz ben ik niets ; Was vroeger play more klant zelfs daar kreeg ik de gewone streamz en niet de streamz+


Hey @nintendo , dan kan je Telenet eigenlijk best eens een bericht sturen via Messenger. Dan kunnen we dit achterliggend laten onderzoeken voor jou. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
nintendo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik heb al 3x een achterliggend dossier laten maken en de updates die ze sturen mislukken tot toe, ik heb de 29 sept. een programeur aan de lijn gehad en die zegde de 30sept komt de update 4.26 en daar zou het normaal moeten lukken, de update is goed binnen gekomen behalve streamz+ niet , hij zegde dat ik niet alleen ben met dat probleem op de tv box. ik heb nu terug een verslag laten maken en het is in behandeling.

In ieder geval bedankt om mij te helpen.

0 Likes
nintendo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Veelgestelde vragen Streamz(+)

Ik heb via Messenger van telenet  een bericht doorgestuurt over mijn problemen, heb voor een paar dagen een e-mail gekregen en dat ze het gaan onderzoeken en dat ze contact gaan opnemen.

0 Likes
nintendo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Veelgestelde vragen Streamz(+)

ik heb nog steeds geen contact gekregen

0 Likes