24753
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
Ik zag dat er zeer veel vragen waren over Streamz (en o.a. de verschillen met Play & Play More). Vandaar dit grote gemeenschappelijke topic met alle vragen & antwoorden.
Wordt Play dan automatisch Streamz?
En wat met Play More?
Wat met de themazenders?
Wat is het verschil tussen Streamz nemen via Telenet of apart?
Wat met Play Sports?
Wat met YUGO All In?
Hoeveel kost Streamz(+) & wat krijg je?
Zet extra vragen (en eventuele antwoorden) gerust hieronder 👇🏼
Opgelost! Ga naar oplossing.
**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅
simpel, in feite blijft play en play more maar de naam is dus aangepast
play > streamz
play more > streamz+
dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo
(+wat themazenders van play naar streamz+)
kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen
@Cru schreef:
**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅
play > streamz
play more > streamz+
dus je kan alles zoals voordien + je hebt toegang tot de streamz content (vlaamse netflix) inbegrepen in abo
kan je bedienen via verschillende platformen, streamz (niet te verwarren met play variant) kan je ook als non telenet klant aanvragen
@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders.
Nein...Play More wordt NIET Streamz+, hoe vaak nog...Play More is enkel via Telenet te bestellen en bevat oa alle content van Streamz+ met daar alles van voorheen bij, nl terugkijktv, themazenders en e filmkanalen...
@Suzy schreef:
@Cru schreef:**bleep** lees toch hier en daar verkeerde info 😅
play > streamz
play more > streamz+
@Cru wat je hierboven aangeeft klopt niet. Play More wordt niet streamz+. Vanaf nu zijn er 3 entertainment pakketten: streamz, streamz+ en Play More. Overal zit via Telenet 7 dagen terugkijk-TV erin en in Play More zitten ook nog de themazenders.
welja bij bekendmaking las ik idd de 3 opties, bij laatste info las ik dit anders (mss verkeerd geïnterpreteerd) hebben zelfde artikel nee? 😛
Ik heb playmore, sinds vandaag kan ik bepaalde programma's niet meer bekijken en staat er: neem een abonnement op streamz of streamz+... Ik dacht dat playmore streamz+ bevatte? Als ik alle uitleg lees zou telenet dit zelf aanpassen of is dit nu een tussenfase? Moet ik mij abonneren op streamz+ maar dan moet ik toch niet bijbetalen aangezien ik playmore heb? Niet erg duidelijk voor mij
Mogelijk zijn de problemen nu enkel tijdelijk bij de overgang en invoering van Streamz+ als onderdeel van Play More. Als het probleem aanhoudt, neem je best contact met Telenet.
Ik ben geaboneert op streamz+ bij telenet vanaf 14 september en krijg de gewone streamz, heb al dikwijls gebeld naar telenet ,maar krijgen streamz+ er niet op mijn tv box. Is er iemand die mij kan helpen?
Suzy kun jij mij misschien helpen ,ik ben ten ,einde raad ,ben al van 14 september geaboneert op streamz+ bij telenet en ik krijg alleen de gewone streamz.Heb al dikwijls gebelt , de programeurs hebben al 3x een update doorgestuurd en krijg nog altijd de gewone streamz ik weet niet meer wat doen, ik zou zo graag streamz+ hebben, met de gewone streamz ben ik niets ; Was vroeger play more klant zelfs daar kreeg ik de gewone streamz en niet de streamz+
@nintendo schreef:
Ik zou zo graag streamz+ hebben, met de gewone streamz ben ik niets ; Was vroeger play more klant zelfs daar kreeg ik de gewone streamz en niet de streamz+
Hey @nintendo , dan kan je Telenet eigenlijk best eens een bericht sturen via Messenger. Dan kunnen we dit achterliggend laten onderzoeken voor jou.
Ik heb al 3x een achterliggend dossier laten maken en de updates die ze sturen mislukken tot toe, ik heb de 29 sept. een programeur aan de lijn gehad en die zegde de 30sept komt de update 4.26 en daar zou het normaal moeten lukken, de update is goed binnen gekomen behalve streamz+ niet , hij zegde dat ik niet alleen ben met dat probleem op de tv box. ik heb nu terug een verslag laten maken en het is in behandeling.
In ieder geval bedankt om mij te helpen.
Ik heb via Messenger van telenet een bericht doorgestuurt over mijn problemen, heb voor een paar dagen een e-mail gekregen en dat ze het gaan onderzoeken en dat ze contact gaan opnemen.
ik heb nog steeds geen contact gekregen