|
26.329
netweters
|
163.760
antwoorden
|
|
21.990
vragen
|
Verdwijnen BBC first én terugkijk tv als ik play more telenet opzeg?
Dank u voor uw reactie!
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: BBC first...
Opgelost! Ga naar oplossing.
terugkijk-tv blijf je zowiezo behouden,zolang je minstens het basisaanbod van telenet digitale tv hebt.
(daarvoor is nu geen streamz of play more meer voor nodig).
let wel=vanaf ca 7 april zal terugkijk-tv niet meer werken op digiboxen en digicorders,
maar enkel nog op tv-boxen(met of zonder coax).
ivm bbc first kan ik je hierop geen antwoord geven.
misschien kunnen anderen hier op netweters jou wel het juiste antwoord geven.
@Petergreenhope bbc first zit in het basis aanbod dus je bent die niet kwijt, bij de concurrentie Proximus moet je voor die zender extra (13€) bijbetalen om die te mogen zien, Telenet bied die aan voor elke klant, dus je zal die niet kwijt geraken als je play more opzegt.
OK dank u voor uw reactie!
Bedankt...andere bronnen beweerden dat BBC first in het betalend pakket van play more/ Streamz premium zat.
Ik overweeg om play more op te zeggen omdat er naar mijn mening teveel Vlaamse content inzit en te weinig echte internationale top films en series.
Heb al streaming abo op HBO , Amazon Prime en Netflix dus ik denk wel dat ik Play more kan missen. Is bovendien ook niet goedkoop!
@Petergreenhope die andere bronnen zijn fout, ze verwarren het met Proximus waar het betalend is en in een extra pakket zit.
bij Telenet zit het echt wel in het basis pakket want heb enkel een CI+ module met basis aanbod en kan die zender zonder problemen bekijken, en online op de Telenet site waar je kan zien welke zenders er in het basis pakket zit staat deze er ook bij als basis pakket zender.
@Petergreenhope schreef:Bedankt...andere bronnen beweerden dat BBC first in het betalend pakket van play more/ Streamz premium zat.
Ik overweeg om play more op te zeggen omdat er naar mijn mening teveel Vlaamse content inzit en te weinig echte internationale top films en series.
Heb al streaming abo op HBO , Amazon Prime en Netflix dus ik denk wel dat ik Play more kan missen. Is bovendien ook niet goedkoop!
Moest je nog twijfelen over andere zenders, hier kan je een overzicht vinden van de zenders die wél in Play More zitten: Alles over Play More | MyTelenet . Daarnaast zit Streamz Premium+ inderdaad ook inbegrepen in Play More.