Beantwoorden
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Wij hebben Play More, wordt deze omgezet naar Streamz+ of naar de gewone Streamz?

Welke meer waarde biedt telenet voor Play More die 5€ meer kost dan de Streamz+?

 

Groeten,

 

Urbain

25 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@leen333  schreef:

Als je Streamz wil houden, ben je dan alle 13 zenders kwijt? En moet je dan meer bijbetalen ook al heb je play? Is een beetje verwarrend met de prijzen, moet je een abonnement nemen op Streamz aub? Of verandert play in Streamz? 


Play wordt Streamz. Voor de prijs van Play krijg je dus een uitgebreider aanbod aan series en "oude" films, aangevuld met Terugkijk TV (via Telenet) maar ZONDER themazenders (Discovery World, Discovery ID, History, Stingray Music, ...).

 

Wil je de themazenders behouden, dan moet je overschakelen op Play More (24,95 euro per maand). Dan krijg je alles van Streamz, aangevuld met 300 recente films (Streamz+), en ook de themazenders zitten dan in het aanbod.

0 Likes
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

amaai, daarvoor pas ik hoor, ik wil gewoon mijn play en terugkijk tv behouden, waarom meer bijbetalen, is al duur genoeg,

Ik ga eens goed nadenken wat ik ga doen hoor 

BraveHeart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Zij gaan er van uit dat mensen met Play alleen naar Films en series kijken en zelden die bonus zenders gebruiken, daarom is dat afgeschaft wat ik op facebook kan opmaken.

 

Dus wil je die zenders terug, die zitten alleen nog maar in Play More / Streamz+

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@BraveHeart  schreef:

Zij gaan er van uit dat mensen met Play alleen naar Films en series kijken en zelden die bonus zenders gebruiken, daarom is dat afgeschaft wat ik op facebook kan opmaken.

 

Dus wil je die zenders terug, die zitten alleen nog maar in Play More / Streamz+


Fout, de zenders zijn enkel via Play More (24,95 euro per maand) te bekijken en dus NIET via Streamz+ (19,95 euro per maand).

Voor de mensen die enkel naar de themazenders kijken is het idd wel zuur dat ze vroeger voor 5 of 6 euro pakketjes hadden met een 5-tal zenders, daarna 10 euro moesten betalen, daarna 12 toen HBO bij Play kwam en nu moeten overschakelen naar een pakket van 25 euro per maand.

IwanVM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

juij ik verlies zenders 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

@Suzy  nu heb ik toch iets gezien wat of niet klopt of ik ben niet mee in het verhaal. 

 

We hebben hier duidelijke info dat er met Streamz dingen veranderen :

* Play --- wordt Streamz 

* Play More is hetzelfde maar met de inhoud en themazenders van Streamz+ en films en series

* Streamz +  apart te bestellen

 

Nu heb ik gezien dat ik Play More heb ,

 

patrick37_0-1600427952917.png

Dus ik heb de inhoud van Streamz+ erbij. Tot zover. 

 

Maar dan :

 

patrick37_1-1600428012258.png

Merk ik dat je geen Play More meer kan bestellen. 

 

Zouden de Play More klanten dan ook geen € 5 minder moeten gaan betalen? 

 

Kan je hier meer duidelijke info rond geven aub want nu weet ik het ook niet meer. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bacco_Bob
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Ik blijf het raar vinden. Minder posten krijgen met Play, maar toch evenveel blijven betalen. Ik schrok er ook van wat Streamz kost. Tegen die prijzen schaf ik het mij nooit aan. Vroeger kon je ook goedkoper à la carte een film bestellen. Maar nu een film bestellen voor zo'n 5 of 6 euro? Dan kan je evengoed naar de cinema gaan... (als ze open zijn).

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Er zijn steeds meer streamingdiensten daar door schoppen meer mensen. maar de oude formules gaan de prijs omhoog en aanbod wordt minder en moeilijk te krijgen door grote opkopers

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

@luc55 heeft ook grotendeels te maken dat discovery meer geld vraagt voor hun zenders nog toe te voegen, het play more aanbod is daardoor duurder geworden en moeten ze enkele zenders verwijderen om nog aan die prijs te kunnen voldoen, 

heeft ook een klein beetje te maken met de streaming diensten, maar grotendeels door discovery dat meer vraagt, in andere landen gebeurt dit ook, in Duitsland bv hebben ze ook zenders moeten verwijderen om zenders van de discovery groep nog te kunnen aanbieden.

spijtige zaak dat Discovery groep een groot aantal zenders in hun bezit hebben dus.

en ze zetten meer in op hun eigen streaming app.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Dplay wordt Discovery+ om meer mensen laten weten dat dit bestaat nu weten veel mensen niet dat dplay bestaat

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

@luc55 is normaal enkel voor Nederland en in belgie kan je er normaal geen abbo op nemen, daar zijn de Nederlandse versies op van discovery waarvan we in belgie de Vlaamse versies hebben.

net zoals er een Vlaamse BBC First is in basis met sinds kort ook reclame op om deze zender in basis te kunnen aanbieden en de kosten wat drukt 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes