Beantwoorden
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Wij hebben Play More, wordt deze omgezet naar Streamz+ of naar de gewone Streamz?

Welke meer waarde biedt telenet voor Play More die 5€ meer kost dan de Streamz+?

 

Groeten,

 

Urbain

25 reacties
hombre41
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

net dezelfde vraag als die ik gesteld heb.

 

het antwoord van Telenet: de extra thema posten zoals Discovery,...

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekent-streamz-voor-mijn-play-more/ 

cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

dus wie play heeft, betaald niet meer, maar krijgt geen themazenders meer

lijkt dus toch weer op een verdoken opslag van de prijzen

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@cercle  schreef:

dus wie play heeft, betaald niet meer, maar krijgt geen themazenders meer

lijkt dus toch weer op een verdoken opslag van de prijzen


Inderdaad.

 

En ik vind het een regelrechte schande. Ik heb Play en dat voornamelijk voor die thema zenders, in de lijst Docu zenders geheten.

 

Ik ben geen streamer en al die series en films interesseren mij niet. Streamz heeft dus nul komma nul meerwaarde voor mij. Ik moet dus evenveel extra blijven betalen maar hetgeen waarvoor ik eigenlijk extra betaal wordt mij ontnomen. Fraai is dat.

 

Het enige dat er nog overblijft voor mijn extra centen is de 7 dagen terugkijk TV.

 

Het ergste is nog dat ik geen keuze krijg: bij het klassieke Play blijven of overstappen naar Streamz. Ik ben momenteel heel sterk ontgoocheld in Telenet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@StefaanH  schreef:

En ik vind het een regelrechte schande. Ik heb Play en dat voornamelijk voor die thema zenders, in de lijst Docu zenders geheten.

 

Ik ben geen streamer en al die series en films interesseren mij niet. Streamz heeft dus nul komma nul meerwaarde voor mij. Ik moet dus evenveel extra blijven betalen maar hetgeen waarvoor ik eigenlijk extra betaal wordt mij ontnomen. Fraai is dat.

 

Het enige dat er nog overblijft voor mijn extra centen is de 7 dagen terugkijk TV.

 

Het ergste is nog dat ik geen keuze krijg: bij het klassieke Play blijven of overstappen naar Streamz. Ik ben momenteel heel sterk ontgoocheld in Telenet.


Om de extra themazenders te blijven bekijken heb je vanaf begin oktober (6 oktober als 'k me niet vergis) idd Play More (24,95 euro per maand) nodig.

0 Likes
CeLL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

En toch staat er nergens letterlijk vermeld of play more nu streamz of streamz+ is.
Er zou hier toch meer duidelijkheid over mogen komen.

Het is ook erg jammer dat Telenet onrechtstreeks zijn vaste play klanten dwingt om een duurder abonnement te nemen om zo te kunnen genieten van hun favoriete themazenders.

Het zijn altijd zij die de duurdere abonnementen hebben die beloond worden.
Het zou Telenet niet misstaan om ook eens zij die een lager abonnement hebben te belonen of tegemoet te komen.

Verlaag anders uw prijzen van de play en play more (die automatisch streamz (+) hebben) zodat Telenet klanten "goedkoper" kijken naar streamz. Dit kan misschien andere mensen overtuigen de overstap te maken naar Telenet en zo groeit het klantenbestand van Telenet en is het een win win situatie.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

@CeLL vrees dat dit geen optie is als telenet de zender alsmaar duurder en duurder moet inkopen om ze te kunnen behouden....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

play more blijft bestaan, streamz+ is het aanbod van streamz + een aantal nieuwe films elke maand.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Niet opgelost. De link had ik gelezen en daar is er geen duidelijk antwoord voor Play More...

Misschien toch maar Proximus overwegen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

@uvg  ik lees op dit moment enkel de topics en dit is wat ik er uit begrijp. 

 

* Play --- wordt Streamz aan € 11.95 per maand.

* Streamz+ --- is en blijft Streamz+ aan € 19.99 per maand.

* Play More ---- is en blijft Play More maar met de inhoud Stremaz+ inbegrepen aan € 24.95 per    maand.

 

Verbeter mij maar als ik het verkeerd begrepen heb. 

 

Om dan meteen een overweging te maken om naar Proximus te gaan omdat het niet duidelijk is lijkt me wat voorbarig maar goed het is je eigen keus. Zou er geen overstap voor maken bij wat onduidelijkheid , je kan ook even wachten tot je verdere info ziet of krijgt. 

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Play More + de 18 tv zenders er bij nu

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@patrick37  schreef:

@uvg  ik lees op dit moment enkel de topics en dit is wat ik er uit begrijp. 

 

* Play --- wordt Streamz aan € 11.95 per maand.

* Streamz+ --- is en blijft Streamz+ aan € 19.99 per maand.

* Play More ---- is en blijft Play More maar met de inhoud Stremaz+ inbegrepen aan € 24.95 per    maand.

 

Verbeter mij maar als ik het verkeerd begrepen heb. 


Klopt als een bus, op enkele eurocenten na: Streamz+ wordt 19,95 euro. En dus dan toevoegen dat de themazenders van Play (zoals Discovery-themazenders, History en Stingray-muziekzenders) vanaf 13 oktober verdwijnen uit Play/Streamz en vanaf dan enkel nog te bekijken zijn via Play More. Terugkijk TV blijft WEL beschikbaar via Streamz (als je het abonnement via Telenet afsluit en niet via de website van Streamz zelf natuurlijk).

leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Als je Streamz wil houden, ben je dan alle 13 zenders kwijt? En moet je dan meer bijbetalen ook al heb je play? Is een beetje verwarrend met de prijzen, moet je een abonnement nemen op Streamz aub? Of verandert play in Streamz? 

0 Likes
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?

Daarin heeft u gelijk, het wordt alsmaar duurder de prijzen, waarom meer bijbetalen als play Streamz wordt? Ik heb een abonnement op Play en terugkijk tv, 

Wat wordt er nog duurder? Misschien een beetje meer uitleg over veranderingen naar de klant toe, 

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wat is het verschil tussen Play More en Streamz+?


@leen333  schreef:

Daarin heeft u gelijk, het wordt alsmaar duurder de prijzen, waarom meer bijbetalen als play Streamz wordt? Ik heb een abonnement op Play en terugkijk tv, 

Wat wordt er nog duurder? Misschien een beetje meer uitleg over veranderingen naar de klant toe, 


Je gaat niet meer betalen voor streamz. Jou abo blijft even duur.
Enkel verlies je een deel zenders vanaf begin oktober

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekent-streamz-voor-mijn-play-more/ 

0 Likes