Beantwoorden
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Werkt een abonnement via Streamz.be ook op TV-box?

Als men op de website van streamz gaat kijken, kan men daar een abonnement afsluiten te gebruiken op je eigen smart-tv enz.

Blijkbaar kan men ook op de tv-box een Streamz abonnement afsluiten en volgens de Streamz website is dat dan enkel op de tv box te gebruiken.

Weet iemand of omgekeerd ook werkt? Op Streamz site dat abonnement afsluiten om op de smart-tv te gebruiken en dat dan ook op de TV-box gebruiken.
Gevalletje slaapkamer en woonkamer kijken 😉

 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Streamz op eigen apparaten; werkt dat ook op TV-box

17 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Werkt een abonnement via Streamz.be ook op TV-box?


@Master-Magic  schreef:

en Streamz zal het hbo aanbod blijven aanbieden wanneer hbo in België ook beschikbaar is.


Dat klopt helemaal niet, het HBO aanbod zal verdwijnen bij Streamz.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Werkt een abonnement via Streamz.be ook op TV-box?

@MartijnS bericht zit achter een betaalmuur dus kon het niet lezen in het gelinkte bericht en Telenet melde dat ze het blijven aanbieden, dus zolang ik geen tekst heb gelezen dat ze het niet meer aanbieden ga ik er van uit dat ze het wel nog aanbieden via streamz 😉 

waarom altijd berichten linken achter een betaalmuur, niet iedereen heeft een abbo op alle kranten...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Werkt een abonnement via Streamz.be ook op TV-box?


@Master-Magic  schreef:

@MartijnS bericht zit achter een betaalmuur dus kon het niet lezen in het gelinkte bericht en Telenet melde dat ze het blijven aanbieden, dus zolang ik geen tekst heb gelezen dat ze het niet meer aanbieden ga ik er van uit dat ze het wel nog aanbieden via streamz 😉 

waarom altijd berichten linken achter een betaalmuur, niet iedereen heeft een abbo op alle kranten...


HBO Max gaat echt niet lanceren in België terwijl al hun series ook gewoon op Streamz verschijnen. Met heel veel geluk kan Streamz zo eens series aanbieden minstens 10 jaar na de release zoals in Nederland bijvoorbeeld het geval was met Band of Brothers dat op Netflix verscheen.

En zoals ik al eerder aanhaalde verdwijnt volgens de TV-Theek van Telenet bijna alle HBO-content op 30 juni 2024 van Streamz. Als je blijft wachten op een bericht van Streamz zelf dat ze alles van HBO kwijt geraken, dan zal je moeten wachten tot ze het totaal niet meer kunnen ontkennen op 1 juli.

En vannacht verdwijnt trouwens seizoen 1 van Our Flag Means Death (HBO) al van Streamz (exact 2 jaar na de eerste aflevering van seizoen 1), net zoals in januari ook al de serie Peacemaker verdwenen was 2 jaar na de uitzending van de eerste aflevering.