24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo
Ik ben een echte beginner op de raspberry pi. Ik had graag in raspbian naar yelo play tv gekeken maar ik krijg dit maar niet aan de praat.
Chrome installeren gaat niet.
Chromium werkt maar daar kom ik de winevine cdm te kort en deze kan ik ook nie bijinstalleren.
Als ik dan met firefox probeer dan vraagt de site altijd of ik wil upgraden maar ik heb reeds de hoogste versie voor linux. 45.7.0
Heeft iemand een idee hoe ik dit aan de praat krijg eventueel met een stappenplan hoe ik het moet doen?
Heb je hier iets aan?
https://www.youtube.com/watch?v=mHPFw5ycCA8
Heb je zelf overigens al gezocht naar mogelijke oplossingen? 'raspbian install firefox' levert heel wat resultaten op.
Nee dit werkt niet.
Ik heb reeds firefox en chromium geïnstalleerd en beide werken niet. De laatste release van iceweasel (firefox) is 45.7.0.
Maar de yeloplay site herkent de firefox niet en zegt dat ik moet upgraden.
Zelf heb ik al veel opzoekingswerk gedaan naar zowel firefox als chromium maar allemaal zonder succes. Daarom dat ik hier wilde vragen. Misschien dat het hier al iemand gelukt is. Volgens mij moet het mogelijk zijn want het lukt wel op een gewone pc.
Wat gebeurt er als je een andere user agent string toevoegt aan Firefox of een addon gebruikt zoals User Agent Switcher om Yelo Play te misleiden dat je een andere browser hebt ?
@Ex-Netweter
Je kan widevine normaal wel installeren op chromium.
https://forum.manjaro.org/t/how-to-install-widevine-on-chromium-to-wacth-netflix/4176
En de laatste versie van Firefox is 52 ik denk dat je toch iets fout doet.
Kijk dat even na.
Ik heb het al aan de praat gekregen op mint en op Ubuntu.
Op raspbian nog niet maar er staat nu Windows 10 IoT Core op mijn RP3 en ik heb momenteel geen tijd om het te veranderen.
@Arthur2 schreef:En de laatste versie van Firefox is 52 ik denk dat je toch iets fout doet.
Kijk dat even na.