Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Zenders die verdwijnen

Vanaf 24 januari verdwijnen weer 2 zenders, namelijk “Food Network” en “ Travel Channel”. Die zaten in het aanbod van Play.

Weet iemand waarom?  Op regelmatige basis verdwijnen er zenders, maar er komen geen nieuwe zenders in de plaats. Ik vind het jammer, want naar Travel Channel keek ik toch regelmatig. 

 

0 Likes
11 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Zenders die verdwijnen

Ongeveer 90% van de zenders die verdwijnen bij Telenet zijn zenders die stoppen met uitzenden in de Benelux. De Nederlandstalige markt is te klein voor zoveel zenders waardoor deze niet rendabel zijn. Eventuele vervangzenders zijn er ondertussen gewoon niet meer, daardoor kan Telenet deze ook niet aanbieden. Discovery Networks (eigenaar van verschillende zenders zoals o.a. Travel Channel) besliste dus om deze zender niet meer verder uit te zenden en enkele programma's van deze zenders uit te zenden op enkele andere zenders uit hun groep (zoals Discovery Channel en TLC).

0 Likes
peearn
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Zenders die verdwijnen

Ja zenders verwijderen daar zijn ze goed in.

Maar prijs dalen dat zit er niet in.

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Zenders die verdwijnen


@peearn  schreef:

Ja zenders verwijderen daar zijn ze goed in.

Maar prijs dalen dat zit er niet in.

 


Zie jij elders de prijs wél dalen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenders die verdwijnen

De prijs is misschien niet gedaald, maar je hebt wel meer voor hetzelfde geld. 

Het echte probleem ligt bij sommige verbruikers, telkens als Telenet met iets nieuw komt, zouden ze dat aan dezelfde prijs willen. 

Sinds 2000 heb ik internet bij telenet (voordien met modem inbellen bij Belgacom of RTT).  Als ik enkel en allen naar de prijs kijk van het internet en kabel kijk heb ik nu meer voor hetzelfde geld, zeker als ik daarbij nog eens rekening houd met de inflatie.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Zenders die verdwijnen

Zoals hierboven reeds vermeld, internationale zenders stoppen stelselmatig samens in België en Nederland, motors tv, Syfy en 13th street, vond ik destijds ook zonde dat deze hier stopte. Hier lijkt weinig aan te doen en providers gaan hierdoor hun prijs niet verlagen, wel stel ik vast, dat hun packs play(more) zo steeds minder de moeite zijn. Na de testperiode vd tvbox, stop ik sowieso mijn play more abo. De voorbije 3 maanden weinig aan play more gehad. Hier moet Telenet toch iets om vinden om hun packs de moeite te laten wezen.

Follow the White Rabbit
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zenders die verdwijnen

moest je eens gezocht hebben op het forum kon je het https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Travel-Channel-Fine-Living-en-Food-Network-stoppe/m-p/5380... al lezen 😉 

vraag me soms af waarom ik nog nieuws post als mensen daarna nog berichten posten met de vraag waar die zender naartoe is als het hier al staat 😞 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Zenders die verdwijnen

Van mij zouden ze een pakket met alleen basiszenders (zoals Orange) mogen aanbieden aan een lagere prijs. Ik kijk maar naar 5% van de zenders denk ik terwijl ik de volle 100% betaal...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenders die verdwijnen

@m-jan20 en wat moet dat pakket omvatten?

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Zenders die verdwijnen

Eigenlijk de zenders die Stievie heeft:Schermafbeelding 2019-01-14 om 13.43.06.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Surgi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Zenders die verdwijnen

Ik ben hier ook niet tevreden mee, ineens is kanaal weg, zonder verwittiging... Food channel programmaties ineens weg maar wel nog conflicten bij opnemen... Travel channel vanaf 1 februari geen programma meer... kan daarvoor eens geen mail gestuurd worden zodat je op de hoogte bent?! Waren nu eens kanalen waar een mens iets aan heeft ipv de eindelange herhalingen op njam 🤔

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Zenders die verdwijnen


@Surgi  schreef:

Ik ben hier ook niet tevreden mee, ineens is kanaal weg, zonder verwittiging... Food channel programmaties ineens weg maar wel nog conflicten bij opnemen... Travel channel vanaf 1 februari geen programma meer... kan daarvoor eens geen mail gestuurd worden zodat je op de hoogte bent?! Waren nu eens kanalen waar een mens iets aan heeft ipv de eindelange herhalingen op njam 🤔


Normaal werd er een boodschap getoond op het scherm als je beschikt over een HD Digibox of HD Digicorder. Testers van de nieuwe TV Box kregen inderdaad geen melding meer op het scherm hierover. Beide zenders stoppen hun uitzendingen echter in de Benelux waardoor Telenet deze zenders niet langer kan aanbieden.

0 Likes