De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zou Streamz niet beter de handdoek in de ring gooien ?

Beantwoorden
master-magic1
Professional Meesterweter
Topic held(in)! Organisatietalent! Jij Netweters wikipedia! Wat een systeem!

en dan is Paramount+ ook al op komst in de toekomst, nog meer versnippering bij de filmzenders....

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

Ik lig er persoonlijk niet van wakker,al dat poppenkast film zooi.

0 Likes
Beantwoorden
FilipD
Experienced Meerweter
De magic number! De volle 100! BINGO! Warming up?

@master-magic1 Zelf ook geen fan van die versnippering. Ik hoop dat de grote streamingsdiensten de kleintjes zullen opslorpen voor ons gebruiksgemak. 

Filip | Ex-Moderator

0 Likes
Beantwoorden
janne_man
Freshman Superweter
Ere-Krak Netweters’ orakel! PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel.

Ik zie daar hetzelfde gebeuren van wat reeds gebeurt is. Uiteindelijk blijven er één of twee over die zullen bepalen wat we zien of niet zien. De echte keuze vrijheid verdwijnt. Dan maar klagen over de almacht van bepaalde ondernemingen.

Streaming is een verkeerde ontwikkeling. Streaming is meer een emotioneel dan een rationeel product en zal heel wat vernietigen.

janne_man | Ere-Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
KoenBrugge
Freshman Meerweter
Warming up? Goed bezig! It's your second party! Al 25 duimen!

Eerlijk : moest de beeldkwaliteit van de aangekochte HBO-reeksen beter zijn, vergelijkbaar met Netflix of Disney+, ik zou al zeer tevreden zijn en minder hopen op de introductie van HBO MAX.  Je zit dan op je 4K-tv te kijken naar ondermaats beeld, iets wat veel minder opviel op mijn HD-tv. 

Beantwoorden
master-magic1

@KoenBruggeIdd ik heb het daarom na een maand opgezegd, het flauwe aanbod van veel te oude films en series dat al een jaar er opstaan buiten die enkele nieuwe, en daarvoor 12€ betalen, de beeldkwaliteit viel me ook op dat die minder is, zelf nieuwe Vlaamse reeksen kunnen beter van beeld kwaliteit.

zou eens op NPO1 moeten kijken vanavond of daar bv die Vlaamse serie in mooi HD is.

Master-Magic | Krak
Beantwoorden
master-magic1

HBO Max bevestigd nu dat er geen Europese versie kan komen van HBO zolang er providers in europa een overeenkomst hebben met HBO, wat ik dus al hele tijd zeg.

dus zolang er in europa providers zijn dat met HBO een overeenkomst hebben voor series en/of films uit te zenden bij de providers dan komt HBO Max niet in dat land of landen.

in de uk en Duitsland en Italië zou het duren tot 2025.

Master-Magic | Krak
0 Likes
Beantwoorden
KoenBrugge
Freshman Meerweter
Warming up? Goed bezig! It's your second party! Al 25 duimen!

Ja... was te verwachten.  De geruchten doen de ronde dat het contract van Telenet met HBO nog zeker tot eind dit jaar loopt.  In de krant las ik dat het voor HBO waarschijnlijk niet de moeite is om een klein taalgebied als Vlaanderen te bedienen wanneer het niet mogelijk is voor de omliggende landen.  We zullen zien.

Gelukkig is de kwaliteit van veel HBO-reeksen zo straf dat ik me beperkt erger aan de povere beeldkwaliteit van Streamz (die op het vlak van streaming precies 10 jaar achter loopt qua kwaliteit beeld).

0 Likes
Beantwoorden