24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Terugkijk TV 36 uur werkt sinds enkele dagen niet meer. Heb WIGO Abb.
Hoe kan ik dit oplossen?
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: product gecorrigeerd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het gaat op de laptop maar niet via de digibox van de TV
Controleer zeker eens of je netwerkkabel goed is aangesloten tussen je decoder en je modem. Je decoder even herstarten door hem voor 10 seconden uit de stroom te halen kan ook altijd helpen!
Zeker dat je YUGO hebt en geen WIGO? Bij YUGO is echter geen decoder inbegrepen.
Heb inderdaad Wigo
kabels zijn in orde , decorder heropgestart. Probleem bijft
@AndrelKan je eens testen hoever je in de tvgids kan navigeren? Enkel vandaag en morgen? Dan vindt de modem je digibox niet en is er dus geen interactiviteit waardoor je Terugkijktv niet kan gebruiken. Dan ga je toch best de verbinding tussen de modem en digibox nog eens nakijken.
Kan je wel verder dan 2 dagen in de tvgids (ca. 14 dagen) dan is de verbinding met de modem alvast in orde. Een gewone reset heb je al gedaan. Dan probeer je best een reset naar fabrieksinstellingen . Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.
Beste
Ik heb een reset gedaan, nu zie ik de terugkijk pijltjes ook niet meer. Kan nu maar beperkt terug en voorwaarts navigeren.Kabels zijn volgens mij juist.
André
Ik heb een test gedaan met mijn 2 de TV, zelfde probleem
Zou het de digicorder kunnen zijn??
Andre
Is je Digicorder nog interactief? Als je kijkt naar de instellingen, heeft je Digicorder een 10.x.x.x ip-adres?
@janne_man kan ook zijn dat het UTP kabeltje niet heel erg goed in de digicorder meer zit door omstandigheden.
omdat die geen opties meer ziet voor terug kijken na reset met behoud opnames.
Ne, ip adres staan op 0000
@Andrel schreef:Ne, ip adres staan op 0000
Dit betekent dat de Digicorder op dit ogenblik niet interactief is. Hier zijn drie mogelijkheden.
1. Controleer de netwerkkabelaansluiting zowel aan de kant van de Digicorder als aan het andere uiteinde van de netwerkkabel. Steekt het stekkertje er goed in en belet het lipje dat je de draad er zo maak kan uittrekken zonder het lipje in te drukken. Indien mogelijk ook eens met een andere netwerkkabel testen of ook met een ander toestel (een pc of laptop) deze kabel testen.
2. Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames.
3. Toestel omruilen.
Probleem opgelost
Alvast bedankt voor de tips
@Andrel schreef:Probleem opgelost
Alvast bedankt voor de tips
Goed om horen!
Het zou andere Netweters wel helpen als je kan aangeven wat de oorzaak en oplossing was 😉
Dikwijls wordt de zoekfunctie hier gebruikt, en dan kan dit handig zijn.