Beantwoorden
Robertvanlooy1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

Stel ik doe de gehuurde digicorder weg voor een ci+module

word mijn abonnement dan goedkoper?

ik zou denken van wel dit was toch 8€ huur per maand dacht ik

kan ik dan nog steeds tv kijken via yelo tv app of telenet tv app

Ik weet dat ik nog kan opnemen via de tv

heeft de ci+ alle zenders of een beperkt aanbod zoals ge nu kan kiezen bij one abonnement 

 

mvg

Robert

 

Titel gewijzigd door @DaanJordens  (mod) | Vorige titel: Ci+ vraagje

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

@Robertvanlooy1 

Als ik het goed voor heb wordt je pack niet goedkoper want je betaald huur voor je digicorder in je pack. Wat voor pack heb je op dit moment ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Robertvanlooy1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

Wigo 35 

heb trouwens een digicorder geen box

er zijn toch mensen die een digibox gekocht hebben die betalen ook geen huur neem ik aan

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

Dat zal afhankelijk zijn van het pack dat je hebt, denk ik. En ik vrees dat je dan ook geen toegang meer hebt tot de yeloTV app of de telenettv app.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

@Robertvanlooy1 

Ja maar dat is weer wat anders. Als je een digibox of digicorder hebt aangekocht dan is idd de huur weg maar je hebt een Wigo en daarin wordt altijd je huur aangerekend. Dus als jij nu zegt ik laat de digibox weg doen wil dat niet zeggen dat je huur ook vervalt. 

Schermafbeelding 2022-01-16 om 11.42.23.png

 Met andere woorden je betaald sowieso huur voor je digibox. Nu staat daar decoder maar je bent niet verplicht de decoder te nemen dat kan ook een digibox zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?


@igvfer  schreef:

Dat zal afhankelijk zijn van het pack dat je hebt, denk ik. En ik vrees dat je dan ook geen toegang meer hebt tot de yeloTV app of de telenettv app.


De eerste zin is correct, het is afhankelijk van je pack.

In bepaalde (oudere) formules werd de huurprijs van de digicorder afgetrokken als je geen dicorder had (of een aangekochte).

Maar ik geraak er ook niet meer uit bij welke abonnementen dat nu was/is

 

tip: kijk op je aanrekening of de digicorder apart aangerekend wordt?

 

De tweede zin is niet helemaal correct.

  • Yelo TV App is beschikbaar voor klanten met een digibox, digicorder en voor klanten met een CI+ module!
  • Telenet TV App is alleen beschikbaar voor klanten met een TV-Box

In beide gevallen is wel een internet abonnement nodig.

Of iets duidelijker: je hebt géén internet abonnement nodig voor een (interactieve) digibox, digicorder of CI+ module, maar wel voor toegang tot Yelo TV.

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

Tot voor mijn overstap naar One Ip had ik zelf Wigo 9, met darbij inbegrepen de huur van een digibox. Ik had een gekocht exemplaar, en geprobeerd om die reden korting te krijgen. Dat was niet mogelijk. Zoals hier dus aangegeven wordt heb ik in de praktijk ervaren. Het gaat niet.

Nu met One UP is dat juist hetzelfde, dus ik heb er nu voor gekoezen de inbgerepen huurprijs te gebruiken voor de huur van een tv-box. Ik ben hier zeer tevreden mee.

Daarnaast heb ik ook 3 CI+ modules in verschillende TV's en een Gigblue ontvanger.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DiederikH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Abonnement goedkoper met enkel Ci+module?

Ja, het wordt een beetje goedkoper, maar het scheelt niet veel: een schamele 4€ ofzo.

De reden is dat ze in de packs een zgn. multi-produktkorting toekennen, die je niet krijgt als je enkel internet en afzonderlijk kabel neemt. Ik heb het echter al gedaan en het lukt perfect.

Er zitten een paar addertjes onder het gras:

  1) je moet je all-in pack opzeggen en b.v. enkel internet of internet + telefonie nemen (in de packs mèt TV-optie zit de huur inbegrepen, zoals anderen al aangegeven hebben). Als je ook de TV-app wil gebruiken, dan hou je die optie natuurlijk.
  2) als je pack is opgezegd moet je ook bellen naar de service desk en vragen om ENKEL het kabelabonnement voor TV te activeren en niets anders. Let op: ze zullen er alles aan doen om u te overtuigen om het niet te doen. Dit heb ik allemaal al gehoord:

    - "dat mag eigenlijk niet" → niet waar, dat mag wel. Smerige truc: de mensen de indruk geven dat ze iets fout doen.
    - "u verliest een heel aantal voordelen" → iemand die zover is om de hele shebang buiten te gooien die hij/zij toch niet gebruikt, die weet dat natuurlijk al 😉
    - "we kunnen dat niet" → ze kunnen dat wel.

 

Veel succes 🙂