Beantwoorden
Evelyne_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

Hey allemaal,

Onze afstandsbediening werkt sinds een paar weken enorm traag. 
Wanneer je drukt duurt het gemiddeld 10 seconden vooraleer deze reageert. Wat maakt dat we dus vaak al een paar keer gedrukt hebben zonder reactie en dan verspringt het wel ineens te veel. 
Heel frustrerend…

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 
(De batterijen heb ik al vernieuwd.)


Bedankt,

Groetjes!

E.

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Afstandsbediening werkt extreem traag

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

@Evelyne_ van een digicorder vermoed ik, trekt de stekker eens uit en steek deze na een minuut weer in, als het probleem opgelost is daarmee weet je wat doen de volgende keer.

kan zijn dat de schijf bijna vol is en trager reageert of de schijf bijna kapot is.

probeer eerst eens met de stekker uit te trekken van de digicorder en als dit niet de oplossing is de rest eens na te kijken dat hier vermeld is.

laatste oplossing is de digicorder omruilen voor een andere met verlies van je opnames.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Evelyne_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

Heb hem uitgetrokken en weer ingestoken.. Het heeft wel geholpen, reageert nog niet hoe het echt zou moeten, maar het is leefbaar!

Het is wel al een oude digicorder..

Heb nog 11% vrije ruimte dus dat washet denk ik niet.

bedankt!

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

Ik had zelfde voor  trek uit en steek na 5 min terug in en alles werkt perfect weer er was ook een probleem met de tv gids

ook opgelost

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

Als het is om van kanaal te veranderen is, druk systematisch na het kanaalnummer op de OK knop. Als je 1 ingeeft, mag het toestel niet direct verspringen naar 1 want misschien wil je 10 ingeven. Als je 10 ingeeft mag het toestel niet direct verspringen want misschien wil je 100 ingeven. Door na het cijfer of getal op de OK knop te drukken weet het toestel dat het volledige getal ingegeven is.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Afstandsbediening Digicorder werkt extreem traag

@Evelyne_ Ik had hetzelfde voor met mijn digicorder vroeger. Hetgeen dat bij mij geholpen heeft is het volgende.

Reset de digicorder met behoud van de opnames. Nadien moet je nog even wachten tot de digicorder volledig is opgestart. 

En nadien zou hopelijk alles terug in orde moeten zijn 🙂 

Ik ben uiteindelijk toch naar de tv box gegaan omdat de opnames dan niet lokaal meer staan. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.