De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CI+ KAART

Beantwoorden
Highlighted
Hbb
Experienced Beetjesweter
Hey, jij weer! :-) Netjes! Alles op zijn plek! Pageturner!

Waar kan je het CI + kaartje bij Telenet online kopen? Vindt dit niet op de site. Je kunt het wel bij een abonnement bestellen maar zou het graag los bestellen?

Heb kabel tv. Als je met het CI+ kaartje in u 2de tv wilt werken moet je dan nog iets anders erbij bestellen? Of is het kaartje alleen voldoende als je kabel tv al hebt? En waar juist kan je dit bestellen heb de hele site al afgezocht. Pff krijg alleen dan hoe instellen of wat bij foutmelding het verschil tussen kaart en digibox enzo...kan iemand me helpen waar ik het kan bestellen en of kabel tv genoeg is om met dit kaartje te werken op 2de tv...thanks!

0
Beantwoorden
2 reacties
sb Professional Allesweter
Professional Allesweter
Bye-bye Google, hello Yougle! Trick or treat? Waar zijn die handjes? De vernieuwde WIGO?

Wat is TV met een kaartje?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

Wat heb ik nodig voor TV met een kaartje?
  • Kabelabonnement van Telenet.
  • Tv-toestel dat geschikt is voor gebruik met een CI+ module van Telenet.
    Op telenet.be/tvmeteenkaartje zie je of jouw tv-toestel de juiste softwareversie heeft.
  • CI+ module (met smartcard) van Telenet.
  • afstandsbediening van je tv-toestel

Volgens mij kan je het kaartje gewoon kopen in een Telenet Center. Je kan hen altijd bellen om na te vragen.

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0
Beantwoorden
Professional Allesweter
Applaus voor jezelf! It's your third party! Trick or treat? De vernieuwde WIGO?

Iedere Center heeft CI+ in voorraad. Via een Center moet je niet betalen aan de kassa maar komt het op de volgende rekening. Elke Center kan het  kaartje ook direct activeren. Je betaalt 69€  voor het kaartje + 50€ activatiekost tenzij je al Digitale TV (box, corder of CI+) hebt of al Internet of vaste telefonie hebt van Telenet. Morgen halen is morgen al kijken.

Beantwoorden