CI+ error 17 met TCL 55T8B
Hoi,
Vandaag (na wat vertragingen) mijn TV van Telenet ontvangen. TCL 55T8B
Toestel is ter vervanging van mijn Samsung TV wat ik altijd gebruikte met een CI+ van Telenet in de slaapkamer.
De TCL volledig volgens ‘het boekje’ geïnstalleerd .. updates .. netwerk .. Check OK. (Ik heb een ruime ervaring in IT, inst


allaties ..ect.)
Netjes alle kanalen laten scannen … digitaal & analoog (voor zover deze er nog is) en 327 digitale kanalen gevonden. Signaalsterkte +95%
Daarna de CI+ Module van Telenet in het toestel … even geduld .. koppelen tot 90% en telkens foutcode 17.
Verschillende keer een hardware reset van de TV gedaan, stroom aan/uit … 2x Telenet gebeld en CI+ module laten resetten … niets helpt. Steeds foutcode 17
Deze morgen op de Samsung geen enkel probleem … nu weer wat frustraties met een nieuwe (veel recentere) TV. Op andere (niet Telenet) digitale zenders geen probleem en TV-app ook geen enkel probleem.
Iemand toch nog wat extra tips?
Labels:
- Labels:
-
CI+ module
-
foutmelding