Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
danchrista
Freshman Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

CI+ kaartje geen beeld op VTM, VTM2, VTM3 en VTM Gold

Hallo, sedert enkele dagen heb ik op mijn TV met CI+ kaartje geen beeld meer op enkele VTM zenders. Na een tijdje komt de vermelding "dit is een gecodeerd signaal om te abonneren gelieve contact op te nemen met telenet". Echter alle andere gecodeerde zenders zijn perfect te belijken zoals play enz.. Zou dit een probleem zijn aan de kant van telenet of is er iets fout met mijn kaartje. Ik heb trouwens hetzelfde probleem met een tweede kaartje. Zijn er mensen die ook gebruik maken van een CI+ kaartje die hetzelfde probleem hebben?

Groetjes Danny.

4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Juist gecontroleerd met ci+, ze werken normaal. 

Mogelijk zijn de zenders verplaatst en doet je tv geen automatische update. Mogelijk heb je die zenders aan een ander kanaal toegewezen en werkt daarom de automatische update niet.

Opnieuw een snelle scan doen met netwerk id 22 op frequentie 322 MHz. 

danchrista
Freshman Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Heb het kaartje eens verwijderd en alle kabels eens gecontroleerd. Daarna een nieuwe scan gedaan, kaartje teruggeplaatst en alles was terug in orde. Alvast bedankt om mee te denken.

Bedankt.

Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

@janne_man  schreef:😉

Mogelijk zijn de zenders verplaatst en doet je tv geen automatische update. Mogelijk heb je die zenders aan een ander kanaal toegewezen en werkt daarom de automatische update niet.

@janne_man waar haal je dit weeral? 🙄 de zenders zitten nog steeds op de 306.000MHz mux en zijn helemaal niet verplaatst 😉

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel!

Probeer de automatische update aan te zetten in de tv anders heb je in jan weer prijs 

In vakantie periode wordt eigenlijk niet gewerkt aan het netwerk , zullen verschuivingen zijn van  daar voor