24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik zoek voor mijn Telenet binneninstallatie bovenstaande coax kabel, inclusief F connectoren. De kabel die ik nu gebruik is slechts 50 cm lang. Dit is de grijze kabel tussen de NIU en de Telenet all in one modem.
Heeft er iemand van de forumleden zo een kabel op overschot ( lengte 1.50 a 2 meter) die ik tegen vergoeding kan aankopen en eventueel kan opgestuurd worden naar mijn thuisadres?
Bij het Telenet center kunnen ze mij niet helpen want deze kabels zijn daar niet op voorraad.
Alvast bedankt voor de hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier kan je hem bestellen. Is dit wat je zoekt?
Zo een kabel moet ik aankopen maar ik denk niet dat deze goedgekeurd is door Telenet.
Beste,
Ik beschik over een redelijke voorraad PC en electronicamateriaal
(resten van mijn professionele en hobby-aktiviteiten ).
Dus ook kabels en connectoren zodat (indien ik een geconfectioneerde kabel niet heb liggen) ik die zelf samenstel (solderen).
Ik heb wel een dagje werk nodig om uit te zoeken wat je exact vraagt.
Een foto bvb bespaart altijd veel opzoekingswerk.
Telefonische info vind ik ook altijd meer verduidelijkend.
Ik ben zon- en weekdag bereikbaar: 09xxxxxxx.
Mvg. PAUL
IK heb ondertussen de nodige coax en f-connectoren teruggevonden,
zelfs volledig gemonteerde kabels.
Ter info: ik ben niet uit op groot winstbejag.
Ik wil gewoon mijn restmateriaal ten nutte maken.
Ik gun het containerpark al mijn "schoon gerief" niet.
Als ik je kan helpen dan zouden we best iets afspreken.
PAUL
@Ex-Netweter - Dit is een openbaar forum. Ik denk niet dat het een goed idee is om je telefoonnummer te vermelden. Binnen enkele seconden heb ik je achternaam, adres en zelfs BTW-nummer kunnen achterhalen.
Best even verwijderen dus. Voor dit soort zaken stuur je beter een PM.
Mr. KRAK,
Ik heb al 12 jaar geen BTWnr meer .
Wat ik heden verzond is volledig waar, practisch en goed bedoeld voor de correspondent.
EN .... Waar moeit U zich eigenlijk mee ???
Toch beste groeten. Paul T.
Erg bedankt @Ex-Netweter dat je onze leden wil verder helpen.
We treden onze Krak @sb hier wel graag even bij. Persoonlijke gegevens zoals een telefoonnummer plaatsen we op dit forum steeds geheim.
Je kan je gegevens best even via een privéberichtje doorsturen naar de topic starter. 😉
@Ex-Netweter- In dat geval moet je zelf je telefoonnummer maar eens ingeven in 1207.be en hen vertellen dat dat BTW-nummer weg mag.
Waar ik me mee moei? Ik heb enkel het beste met je voor. Als gebruikers privé-gegevens als telefoonnummer, e-mailadres, wachtwoord (je houdt het niet voor mogelijk), dan wil ik ze daar graag voor waarschuwen. Zoals gezegd is dit een openbaar forum. Iedereen heeft hier dus toegang. En blijkbaar houd jij het ook graag privé, want anders had je hier je volledige naam wel gezet.
Als dit jou op een of andere manier beledigd heeft, dan wil ik me graag excuseren. Maar ik zal niet aarzelen om hetzelfde te doen bij de volgende die zijn privégegevens hier te grabbel gooit.
Beste forumleden,
ondertussen heb ik een kabel laten maken bij Aitec in Heverlee.
Deze heeft mij uiteindelijk 7,30 euro gekost en is een gecertificeerde Telenet kabel.
Toch bedankt voor alle reacties en hulp.
Netweters beschikt blijkbaar over waakzame begeleiders, waarvoor achting.
Ik ben niet beledigd, maar wel nieuw op het forum.
Mijn excuses en ik volg Uw raad.