24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hello,
Ik heb de digibox iets meer dan een maand niet meer aangezet,
maar wel stand by.
Toen dat ik het vandaag aanzet, dat ging wel, heb ook beeld,
maar verder geen reactie met de afstandsbediening,
maar het groen lichtje op de digibox reageert wel,
verder niks meer.
Ik heb dan de digibox en router opnieuw opgestart.
Dan kreeg ik de melding, dat het ongeveer een uur kan duren om het te activeren,
wat ik vreemd vind.
Heb ik dan de digibox te lang standby gezet?
Iemand suggesties?
Alvast bedankt voor de reacties.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@flip1953 schreef:
Waarom maak je hiervoor een nieuwe topic? Je kon toch verdergaan in jouw bestaande topic??
...
@flip1953 goed opgemerkt! Ik heb @ranger1965 zijn nieuwste topic samengevoegd met het andere, aangezien het en vervolg is erop.
@Master-Magic schreef:... knip ...
10 jaar is al lang voor zo een apparaat en zeker voor een hdd die veel werkt, update opslag op de hdd en opnames enz.
Ik ga hout vasthouden, maar mijn oudste digicorder staat hier al 16 jaar te draaien zonder problemen. En geloof mij, er wordt permanent opgenomen en gewist, die schijf staat altijd zo goed als vol.
EDIT: had ik dit op voorhand geweten zou ik hem wel gekocht hebben ipv te blijven huren ... Nu is dat wel een duur toestel geworden aan huurgeld als je het eens uitrekent .... 🤐
Volledig met je mee,als ikterug kijk de jaren bedrag dat het gekost heeft.
Onlangs had ik het probleem zoals Ranger 1965.
Via telenet klantendienst niets geholpen,reset, kabels in uit, stroom uit.
Technieker langs gekomen en die vond de fout mijn modem gaf niet alle
info door,met het resetten van de modem alles terug in orde.
Vroeg aan de man of ik toch beter een tv box zou nemen,gaf een
wink en zei als de digicorder nog goed werkte houden en afwachten
nadat de tv box al zo lang in omloop is zijn er nog VEEL kinderziektes.
@Moaner en over welke kinderziektes heb je het dan, het versneld doorspoelen met geluid bv, vrees dat dit niet mogelijk is via Cloud, via hdd had je directe verbinding met de opname en geen andere dingen ertussen die dit konden tegen houden, via de cloud moet het via internet gaan en zou die dan moeten bufferen wat in praktijk voor horten en stoten geluid en beeld zou geven, vrees dat dit er niet snel zal komen op de tv box.
en andere kinderziektes zijn deels aan het netwerk thuis en/of in de wijk gelegen waardoor er problemen ontstaan met de cloud.
Ik heb geen tv-box kan dus zelf niet oordelen,een paar weken na bezoek van telenet technieker
en zijn info (raad),lees ik post netweters,28-07 dus nog geen maand geleden.
TV-BOX van BJARNE expert moderator 4.41 software versie op de tv-box.
Laatste gedeelte "gekende problemen" zegt genoeg.Niet het op cloud steken.
@Moaner
denk je dat de digibox/corder in de begin jaren ook probleemloos werkten, dat heeft ook een hele tijd geduurd eer dit ok werkte, alles heeft een aanloop periode van bugs, is op alle systemen zo,
je kan de tv box ook niet vergelijken met de digicorder, zijn totaal 2 verschillende systemen waarop alles werkt.
het zal allemaal wel in orde komen ooit, Telenet moet ook met updates werken dat voor de volledige liberty global ontvanger in alle landen waar liberty Global deze ontvanger gebruikt, Telenet moet dit enkel aanpassen naar de normen en opties van België.
en soms kan daar eens iets terug niet of wel werken dat er vroeger wel of niet in zat.
Je bent blijkbaar op je teen getrapt,en we wijken af van de topic.
Zal nog een keer antwoorden, hoe oud is de tv-box nu,enna de test periode?.
We zijn 2022 moet niet met de digicorder vergelijken,heb je de post van Bjarne echt volledig gelezen ???.
De tv-box zal goed zijn,en is de toekomst voor telenet klanten,maar zolang mijn digicorder het
uithoudt komt bij mij de box niet binnen.
Hello,
Resetten van de modem, is dat dan even de stekker uithalen?
Mijn modem is de zwarte "WIRELESS MODEM 3.05 DOCSIS.
Neen is niet even zonder stroom zetten accteraan op de modem rechts van onder
is een kleine knopje (wit) deze naar beneden klikken een 10 tal seconden dan terug
naar boven nu zou de modem zichzelf herstellen,bij mij werkte het perfekt.
Succes
hier is de modem zie rechts onderaan.
https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/alles-over-mijn-telenet-modem/