Beantwoorden
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

In mijn Telenet heb ik geprobeerd om 1 van mijn 3 digicorders een naam te geven , voordien lukte dit altijd . Nu met mijn nieuwe digicorder geef ik een naam en sla op , dan krijg ik  de melding "gelukt" , maar er staat niets in het vakje van de naam ?

 

Dan heb ik het via de digicorder zelf gedaan , maar dit geeft problemen. Nu wil ik in de Digicorder de originele naam terug zetten(met al die cijfertjes , dubbele punten en letters) maar in het klavier komt de dubbele punt niet voor 😧 hoe zet je dubbele punten ?

Wie kan helpen

0 Likes
22 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder hernoemen

Is het iemand anders gelukt om de naam van zijn/haar digicorder te veranderen (op de decoder of via Mijn Telenet)? Geef anders zeker mee hoe je dit hebt gedaan, wie weet kan dit @Gilbert helpen! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen

Heb je het hier al geprobeerd? Houd er wel rekening mee dat het een tijdje duurt alvorens het doorgevoerd is.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen

@Gilbert  

Ik heb ondertussen wat geprutst met het hernoemen.

 

Ik ben tot de vaststelling gekomen dat het hernoemen via de link in mijn vorigevreactie en het hernoemen via de instellingen op de Digicorder twee verschillende zaken zijn.

 

Op de Digicorder: huisje, tandwiel, Digicorder, Opname opties, naar beneden gaan en dan Naam Digicorder. ik heb me eerst geposisioneerd op DEL een aantal keren op ok gedrukt tot Digicorder gewist was, vervolgens een nieuwe naam ingegeven (op de onderste rij uiterst links de keuze knop voor cijfers en uiterst rechts voor geaccentueerde letters en andere tekens).

Onmiddellijk na invoeren van de naam naar links gaan en op Bevestigen klikken en dan nogmaals een lijntje naar beneden gaan om nogmaals te bevestigen.

 

Na deze bewerking kan ik de nieuwe naam zien op mijn tv (mijn tv herkent het toestel als een mediaspeler). Als ik in de fing app op mijn smartphone de lijst van toestellen ververs, zie ik ook daar de nieuwe naam.

 

@Suzy  De hernoem functie via de link uit mijn vorige reactie lijkt me uitsluitend betrekking te hebben op de info op mijn telenet. Het echt hernoemen lijkt me enkel te kunnen op de Digicorder. Ik heb de indruk dat als je één keer eerst op de back toets drukt in de plaats van bevestigen, dat je dan de hele handelijng opnieuw moet uitvoeren. De tweede bevestiging zie je pas als je nog een lijntje verder naar beneden gaat. Uit onwetendheid druk je op back, je krijgt de meldingdat je nog moet bevestigen, je bevestigd. Daarna controleer je en er is niets veranderd. 

@Gilbert kan misschien bevestigen dat na de eerste bevestiging op de back gedrukt geweest is vóór er de tweede keer bevestigd werd.

0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

@Janne-man

Alvast bedankt voor de hulp , op de Digicorder lukt het zonder problemen , alleen het dubbele punt teken staat niet op het klavier (voor het geval dat je terug naar de originele benoeming wilt) maar dat is niet erg . Maar de eerste link die je gaf naar mijn telenet waar je ook een naam aan je digicorders kan geven , daar ligt het probleem . de 2 eerste digicorders heb ik een naam gegeven , zonder probleem. De laatste digicorder geef ik een naam , ik bevestig krijg bovenaan "gelukt" ga uit mijn telenet , ga terug naar mijn digicorders  , en de naam van de derde is verdwenen (leeg vakje)

Als ik dan op mijn app van telenet ga kijken staat dat toestel als "unknown" Ik snap niet hoe dat komt. Naar telenet helpdesk bellen doe ik liever niet meer ,want toen ik vorige week belde hadden ze mijn telefoonlijnen afgesneden . Wat dit met mijn digicorder te maken had weet ik ook niet.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen

Ik ben nu niet thuis en kan dus niet controleren, maar staat hdt dubbelpunt niet bij de cijfers?

0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Elk teken dat op een pc klavier staat , zelf de punt komma staat er op , maar geen dubbel punt.

Op zich niet erg , ik kan alleen niet terug naar de originele benaming van de digicorder.

 

Maar ik snap niet waarom ik die digicorder maar geen naam kan geven in mijn Telenet. Ik heb de decoder zelf aan een andere tv gehangen in een andere plaats en opnieuw geprobeert om hem te benoemen. Ik typ de naam in , klik op naam wijzigen , krijg de melding dat het gelukt is , maar de eerst volgende maal dat ik inlog op mijn telenet is dat vakje terug leeg.

Ik geef het op , dan maar naamloos. Bij de andere decoders lukt het zonder probleem.🤔

Mocht er toch nog iemand een oplossing weten , alle hulp is welkom.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen


@Gilbert  schreef:

Elk teken dat op een pc klavier staat , zelf de punt komma staat er op , maar geen dubbel punt.

Op zich niet erg , ik kan alleen niet terug naar de originele benaming van de digicorder.

 

Maar ik snap niet waarom ik die digicorder maar geen naam kan geven in mijn Telenet. Ik heb de decoder zelf aan een andere tv gehangen in een andere plaats en opnieuw geprobeert om hem te benoemen. Ik typ de naam in , klik op naam wijzigen , krijg de melding dat het gelukt is , maar de eerst volgende maal dat ik inlog op mijn telenet is dat vakje terug leeg.

Ik geef het op , dan maar naamloos. Bij de andere decoders lukt het zonder probleem.🤔

Mocht er toch nog iemand een oplossing weten , alle hulp is welkom.


Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, die van Telenet zijn nog ondoorgrondelijker!

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Ik heb gisteren naar telenet gebeld , en die hadden ook geen oplossing. Ze hebben zelf geprobeerd om de naam te veranderen van bij telenet , lukt niet.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen

Terug naar fabieksinstellingen met behoud van opnames?

0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Kan dat  ? Hoe doe je dat ?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder hernoemen

@Gilbert 

kijk hier eens

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnieuw-naar-fabrieksinstellingen-digibox-digicorder/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Bedankt voor de tip , dat heb ik nog niet geprobeerd.

 

Moet ik dan alle zenders terug opnieuw in persoonlijke volgorde zetten . Dit is namelijke een gigantisch werk. Of kan je de volgorde van een andere digicorder overzetten.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder hernoemen

@Gilbert 

Ik dacht niet dat het nodig zal zijn om de zenders terug te plaatsen. Maar voor alle zekerheid kun je ze toch maar best in de juiste volgorde noteren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Na het terug zetten in fabrieksinstellingen werken alle zenders maar ik kan niet meer in mijn instellingen . Als je op het huisje drukt gebeurt er niets.

 

 

0 Likes