Beantwoorden
ozzepaa
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Digicorder niet langer interactief door uitfasering?

Waarde forummers ...

omdat sinds een tijdje onze digicorder niet meer interactief is (geen terugkijken, TV-theek, slechts 2 dagen programmamenu ...) belde ik klantendienst. Daar beweerde de medewerkster dat, omdat de digibox en digicorder "uitgefaseerd" worden, deze functionaliteit niet meer beschikbaar is.  Moet naar de TV-box omschakelen.  Dit nog een keer op de WhatsApp-chat nagevraagd en kreeg daar bevestiging van de bewering.  Ikzelf hier echter nooit vooraf iets over gehoord of gelezen.  Weet er iemand hier of dit effectief de waarheid is, of wil men ons ongewild aan de TV-box krijgen ?

Dank voor jullie mening alvast !

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Digicorder niet langer interactief

3 reacties
DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Hey @ozzepaa, de interactieve functies op de Digicorder werden niet uitgeschakeld. Indien deze momenteel niet werken op jouw Digicorder, kan je best eens deze stappen overlopen: Alles over interactiviteit | MyTelenet. Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om toch nog eens contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp

Onze excuses voor de tegenstrijdige info die je hebt ontvangen! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ozzepaa
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Hallo DeMMi ....

dankjewel voor de snelle reply.  Het leek me ook al vreemd dat Telenet zomaar out of the blue de interactiviteit op alle digicorders zou inkrimpen/uitschakelen.

Daarnet alles (nog een keer) ge-reset/herstart, maar het euvel blijft helaas hetzelfde : geen interactiviteit.

Zal de klantendienst opnieuw contacteren.

Merci alvast.

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Heb je de modem eens 5 min uit de stroom stekker gedaan

Doe het ook met de digicorder ook

Laat alles rustig opstarten

Zet de tv eens een tijdje op vtm ik weet niet of dit helpt

Vroeger werd een update gedaan rond 03.00 uur en 04.00 tv gids en updates