24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Waarde forummers ...
omdat sinds een tijdje onze digicorder niet meer interactief is (geen terugkijken, TV-theek, slechts 2 dagen programmamenu ...) belde ik klantendienst. Daar beweerde de medewerkster dat, omdat de digibox en digicorder "uitgefaseerd" worden, deze functionaliteit niet meer beschikbaar is. Moet naar de TV-box omschakelen. Dit nog een keer op de WhatsApp-chat nagevraagd en kreeg daar bevestiging van de bewering. Ikzelf hier echter nooit vooraf iets over gehoord of gelezen. Weet er iemand hier of dit effectief de waarheid is, of wil men ons ongewild aan de TV-box krijgen ?
Dank voor jullie mening alvast !
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Digicorder niet langer interactief
Hey @ozzepaa, de interactieve functies op de Digicorder werden niet uitgeschakeld. Indien deze momenteel niet werken op jouw Digicorder, kan je best eens deze stappen overlopen: Alles over interactiviteit | MyTelenet. Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om toch nog eens contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp
Onze excuses voor de tegenstrijdige info die je hebt ontvangen!
Hallo DeMMi ....
dankjewel voor de snelle reply. Het leek me ook al vreemd dat Telenet zomaar out of the blue de interactiviteit op alle digicorders zou inkrimpen/uitschakelen.
Daarnet alles (nog een keer) ge-reset/herstart, maar het euvel blijft helaas hetzelfde : geen interactiviteit.
Zal de klantendienst opnieuw contacteren.
Merci alvast.
Heb je de modem eens 5 min uit de stroom stekker gedaan
Doe het ook met de digicorder ook
Laat alles rustig opstarten
Zet de tv eens een tijdje op vtm ik weet niet of dit helpt
Vroeger werd een update gedaan rond 03.00 uur en 04.00 tv gids en updates