24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
Waarde forummers ...
omdat sinds een tijdje onze digicorder niet meer interactief is (geen terugkijken, TV-theek, slechts 2 dagen programmamenu ...) belde ik klantendienst. Daar beweerde de medewerkster dat, omdat de digibox en digicorder "uitgefaseerd" worden, deze functionaliteit niet meer beschikbaar is. Moet naar de TV-box omschakelen. Dit nog een keer op de WhatsApp-chat nagevraagd en kreeg daar bevestiging van de bewering. Ikzelf hier echter nooit vooraf iets over gehoord of gelezen. Weet er iemand hier of dit effectief de waarheid is, of wil men ons ongewild aan de TV-box krijgen ?
Dank voor jullie mening alvast !
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Digicorder niet langer interactief
Hey @ozzepaa, de interactieve functies op de Digicorder werden niet uitgeschakeld. Indien deze momenteel niet werken op jouw Digicorder, kan je best eens deze stappen overlopen: Alles over interactiviteit | MyTelenet. Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om toch nog eens contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp
Onze excuses voor de tegenstrijdige info die je hebt ontvangen!
Hallo DeMMi ....
dankjewel voor de snelle reply. Het leek me ook al vreemd dat Telenet zomaar out of the blue de interactiviteit op alle digicorders zou inkrimpen/uitschakelen.
Daarnet alles (nog een keer) ge-reset/herstart, maar het euvel blijft helaas hetzelfde : geen interactiviteit.
Zal de klantendienst opnieuw contacteren.
Merci alvast.
Heb je de modem eens 5 min uit de stroom stekker gedaan
Doe het ook met de digicorder ook
Laat alles rustig opstarten
Zet de tv eens een tijdje op vtm ik weet niet of dit helpt
Vroeger werd een update gedaan rond 03.00 uur en 04.00 tv gids en updates
@luc55 Ja, Luc ... dat had ik al eens gedaan, helaas zonder resultaat. Nu DeMMi me hierboven verzekerd had dat de digicorders niet van hun interactiviteit beroofd werden, gisteren toch nog maar eens de hele boel gereset/herstart. Inderdaad nu wel wat langer gewacht met weer opstarten, en waarachtig : het werkt allemaal weer prima !
Dankjulliewel voor de tips en bijstand ! Deze thread is hiermee opgelost.
Ondertussen ook een 360-modem en 2 pods besteld, en ga overschakelen van Wigo-S naar All-Internet + TV. De mobieltjes gaan naar DIGI. Alhoewel content van de Wigo, scheelt dit toch een slok op de borrel voor een performanter pakket ... en de vaste telefoon kunnen we wel missen 😉
@ozzepaa Opgelet met digi, het lijkt goedkoper maar je hebt ook minder opties er op, geen voicemail, af en toe valt de ontvangst weg door problemen, heb het 4 maand gehad maar zeer veel problemen mee gehad, het geluid is ook soms slecht bij het bellen, kreeg meestal van andere mensen aan de andere kant van de lijn dat ze me bijna niet hoorden, sinds vorige week overgegaan naar hey, daar ook 5€ voor wat je betaald bij digi maar wel voicemail en het geluid is weer perfect, dus let goed op met deze tips wat je doet.
ik zou het wel weten 😉
@Master-Magic schreef:@ozzepaa Opgelet met digi, het lijkt goedkoper maar je hebt ook minder opties er op, geen voicemail, af en toe valt de ontvangst weg door problemen, heb het 4 maand gehad maar zeer veel problemen mee gehad, het geluid is ook soms slecht bij het bellen, kreeg meestal van andere mensen aan de andere kant van de lijn dat ze me bijna niet hoorden, sinds vorige week overgegaan naar hey, daar ook 5€ voor wat je betaald bij digi maar wel voicemail en het geluid is weer perfect, dus let goed op met deze tips wat je doet.
ik zou het wel weten 😉
Ook nog steeds geen officiële ondersteuning voor VoWiFi bij DIGI, al zou het bij sommigen wel werken. Ik ben al een tijdje bij Yoin, maar ik zie dat het aanbod bij Hey! momenteel beter is.
Ow ... dankjewel voor die info @Master-Magic !!
Dan ga ik eerst m'n voelsprieten nog eens uitsteken in dat verband 😉 👍
@ozzepaa Hey biedt hetzelfde aan voor 5€ maar met voicemail en goed geluid op je telefoon voor jou en de andere beller en ook de andere opties dat @sb hier vermeld,
het tegenvallende aantal klanten bij digi speelt mee dat de providers dat ook het 5€ aanbod aanbieden de stap willen zetten om dit weer terug te zetten naar hogere prijzen,
dus het kan binnenkort al aangepast worden de lage prijs, zou snel alles eens bekijken wat je gaat doen.
het kan opeens verdwenen zijn, klanten dat het 5€ abbo hebben blijven de prijs normaal gezien behouden tot je veranderd van abonnement.
Was je tevreden van de ontvangst dat je nu hebt
Er is Lyca deze geven ook een abo van 5 euro uit ook met 5g en alles wat je nu hebt
Er is wel een ding je moet handig zijn met je smartphone je wordt klant via je smartphone via selfie en foto's door te sturen van je pas
wordt je klant sommige stappen zijn in Engels maar legt zich zelf wel uit na alles goed op te volgen
Daarna moet je wel de app gebruiken van hun kan je alles duidelijk in stellen
Zeer veel jongeren gebruiken deze dienst die kennen door en door hun telefoon en deze gebruiken