Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Santum
Freshman Weetjeslezer
Netjes! En we zijn vertrokken!

Digicorder-opnames bekijken op GSM

Hoe kan ik iets dat met mijn digicorder van Telenet werd opgenomen ook op mijn GSM bekijken?

3 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Via de Telenet TV-app kan je de opnames van verschillende (mogelijk niet alle) zenders bekijken.

Als je Digicorder in slimme energiestand staat of niet interactief is werkt het mogelijk niet.

Bij een TV-box zou het altijd moeten werken.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marc9820
Freshman Veelweter
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! It's your tenth party!

Niet, want op een digicorder staan de opnames lokaal en niet in de cloud zoals met een box.

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Marc9820  schreef:

Niet, want op een digicorder staan de opnames lokaal en niet in de cloud zoals met een box.

Al van in de tijden van Yelo TV/Yelo Play kan je (een cloud kopie) van de opnames op je Digicorder bekijken.

Strikt genomen is dat inderdaad niet een Digicorder-opname bekijken, maar praktisch komt het wel op hetzefelde neer...

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.