|
25.743
netweters
|
159.381
antwoorden
|
|
21.485
vragen
|
Hoe kan ik iets dat met mijn digicorder van Telenet werd opgenomen ook op mijn GSM bekijken?
Via de Telenet TV-app kan je de opnames van verschillende (mogelijk niet alle) zenders bekijken.
Als je Digicorder in slimme energiestand staat of niet interactief is werkt het mogelijk niet.
Bij een TV-box zou het altijd moeten werken.
Niet, want op een digicorder staan de opnames lokaal en niet in de cloud zoals met een box.
@Marc9820 schreef:Niet, want op een digicorder staan de opnames lokaal en niet in de cloud zoals met een box.
Al van in de tijden van Yelo TV/Yelo Play kan je (een cloud kopie) van de opnames op je Digicorder bekijken.
Strikt genomen is dat inderdaad niet een Digicorder-opname bekijken, maar praktisch komt het wel op hetzefelde neer...
Een opname van je Digicorder kan je enkel bekijken met je Digicorder of een lokaal gekoppelde andere Digicorder og Digibox.
Van sommige zenders kan je echter de opnames tot 30 dagen sinds opname bekijken met de telenet tv app of op telenet.tv.
Normaal zou je de zenders hier kunnen zien.
@Moderator ik zie twee keer hetzelfde symbool met echter een tegengestelde betekenis op de zenderkaart.
@janne_man schreef:
Een opname van je Digicorder kan je enkel bekijken met je Digicorder of een lokaal gekoppelde andere Digicorder og Digibox.
Van sommige zenders kan je echter de opnames tot 30 dagen sinds opname bekijken met de telenet tv app of op telenet.tv.
Normaal zou je de zenders hier kunnen zien.
@Moderator ik zie twee keer hetzelfde symbool met echter een tegengestelde betekenis op de zenderkaart.
@janne_man Het onderste Telenet-symbool heeft een grijze buitenkant zodat er toch een verschil is. Zo zie je bijvoorbeeld in deze lijst:
In dit geval kan je voor Trendz Z geen opnames via de app/website bekijken maar bijvoorbeeld VTM4 wel.
Dank u voor de verduidelijking @ChristofM . De symboolverantwoordelijke zou eens een test moeten doen om aan enkele willekeurige mensen de vraag te stellen over die twee symbolen en of ze het voldoende duidelijk vinden.