42179
netweters
|
18605
gesprekken
|
20096
vragen
|
Beste,
Het is uitzonderlijk dat ik iets schrijf maar ik vind dat ik nu al lang genoeg wacht op een antwoord.
Op 31/08/2018 heb ik de gratis powerlines besteld. Zie hieronder de bevestiging van mijn bestelling.
We zijn nu 25/10/18 en ik heb nog steeds niets ontvangen, noch een antwoord gehad van Telenet.
Wie kan ik hiervoor contacteren ?
| ||||||||||||||
| |||
|
@Quadran: Deze kunnen gewoon afgehaald worden in een Telenet Center.
alle vragen ivm online bestellingen kan je best even contact opnemen met Telenet klantendienst (015/666666).
Ik werk zelf in een Telenet center en deze zijn normaal voldoende op voorraad in elk center.
mvg
Ik vind dit wel vreemd ...
Een kennis van mij heeft, nadat ik hem verteld had over die dingen, zo een setje besteld. Hij was eerst naar een telenet shop gegaan om er eentje te halen, maar daar (Hasselt) waren ze uitgeput.
Dan maar online besteld.
De volgende dag stond de koerier er al met het pakje .... Dat moet ergens in augustus geweest zijn als ik me goed herinner ..
Die worden opgestuurd via POST NL. Je zou via mail ook een Trackingnummer moeten krijgen, zodat je kan zien waar je bestelling nu op dit moment zit.
@Quadran, zo lang duurt dit niet. Hier is sowieso iets fout gelopen met jouw bestelling. Normaal gezien zou je nog een definitieve aankoopbevestiging ontvangen erna. Vervolgens zou de levering zo'n 2 dagen na het ontvangen van de track & trace mail moeten gebeuren.
Neem dus zeker eens contact op met Telenet hiervoor!
Bedankt Suzy.
Ik heb mailtje gestuurd naar de klantendienst met mijn originele bestelling.
Hopelijk komt het snel in orde.
Mvg,
Kris