Beantwoorden
Amoranemix
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

Waarde landgenoten,

 

Anderen hebben blijkbaar problemen met de ondertitels op BBC First. Ik heb op BBC First echter nooit ondertitels gezien. Hoe kan men via een digicorder de ontertitels op BBC First aanzetten ?

Tags (2)
0 Likes
13 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

0 Likes
Amoranemix
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

Bedankt voor de hint.

 

Hoe de ontertitels aanzetten voor BBC First lijkt op de pagina van de verwijzing niet te staan, maar de uitleg daar heeft mij wel op de goede weg gezet :

 

Terwijl de zender aktief is twee keer op OK duwen, dan Taal wijzigen kiezen, dan Ondertitels kiezen, dan NL kiezen.

 

Telenet zou dat ergens in een handleiding moeten vermelden.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@Amoranemix 

Telenet heeft heel veel informatie op zijn website. Het is echter een grote warboel waar een kat zijn muizen niet vindt. Kijk eens hier.

 

In de plaats van om de haverklap hier en daar van alles (wat is dat ook weer van alles?) te veranderen, zou Telenet een iets betere structuur moeten aanbrengen op zijn site.

Ex-Netweter
 

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@Suzy 

Waarom wordt @janne_man zijn antwoord als oplossing goedgekeurd als ik eerder net dezelfde link heb doorgestuurd?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy 

Waarom wordt @janne_man zijn antwoord als oplossing goedgekeurd als ik eerder net dezelfde link heb doorgestuurd?


Dat moet je aan TS vragen, in principe is dat diegene die een gegeven antwoord aanmerkt als zijnde de oplossing.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

Ik ben helemaal abuis. Ik had meerdere meldingen van Suzy gehad en dacht dat zij de oplossing goedgekeurd had maar het is @Amoranemix zelf geweest...

Laat maar zitten...

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@Ex-Netweter 

En hoe weet jij dat nu ineens? Kun jij zien wie een antwoord heeft aangeduid? Ik dacht enkel de CM dat kon (en misschien de mods) ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@StefaanH 

Huh?

Wanneer er een oplossing wordt aangeduid in een onderwerp waar ik aan deelneem krijg ik een melding in mijn mail en daar staat in wie het antwoord goedgekeurd heeft. Niet?

Ik kan het momenteel niet controleren want ik heb de mails reeds verwijderd...

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

Ik zie verschillende berichten in mijn mailbox verschijnen.

Indien ik het onderwerp volg (meestal omdat ik er ook op geantwoord had), en iemand anders dan mijzelf de oplossing gegeven heeft, dan zie ik niet of de aanduiding door de vraagsteller of een mod gedaan is. Ik zie enkel:

 

 

 

Goed nieuws! Er is een oplossing goedgekeurd op een onderwerp dat jij volgt. Misschien iets waarop jij zat te wachten?

 

 

Indien mijn antwoord als oplossing gemarkeerd wordt zie ik wel wie dat deed:

 

 

Goed gedaan!
Suzy heeft je antwoord op een vraag gemarkeerd als een oplossing!

 

 

Bij de vragen die ik zelf gesteld heb, was ik altijd ook degene die een oplossing aangeduid heeft.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@Arnie  en @Ex-Netweter 

 

Ik denk dat eens wat vroeger moet gaan slapen .. Ik begin hier vanalles door mekaar te klutsen ...

 

Ik krijg weinig mails, heb er veel uitgeschakeld, maar in mijn meldingsfeed krijg ik wel degelijk een lijn te zien wanneer een antwoord is aangeduid als oplossing in een thread waaraan ik deelgenomen heb, en daar staat dan ook bij wie dat gedaan heeft.

 

EDIT: in deze thread kan ik het niet zien in mijn feed omdat ik pas zelf iets geschreven heb nadat de oplossing geaccepteerd was. Het is pas vanaf dat ogenblik dat ik acties in deze thread in mijn feed zie verschijnen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?


@Ex-Netweter  schreef:

@Amoranemix 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-pas-ik-de-taal-voor-digitale-televisie-aan/

Zie "de originele taalversie en ondertitels".


Hier staan wel wat kromme zinnen in bv. Als gekozen taal NL is zijn er geen ondertitels in het NL ???????pertinent niet waar...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

 

Bericht gewist, want strikt genomen off topic en niet meer terzake.

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe ondertitels aanzetten op BBC First via digicorder ?

@Ex-Netweter ik lees dagelijks topics door en duid dan tussendoor oplossingen aan die ik tegenkom. Als ik hier degene ben geweest die jouw antwoord onterecht heeft genegeerd als oplossing, wil ik me daar zeker voor excuseren. Je hebt helemaal gelijk dat jouw bijdrage eerst was en dezelfde oplossing bevatte. Sorry! 😬


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.