Hoe vaak kan men een Ci+ kaartje koppelen?
Elke keer men een ci+ kaartje in een televisie stopt krijg je enkele seconden een boodschap "bezig met koppelen". Eens 100% kan je kijken.
Trek je dat kaartje uit dat toestel en stop je het in een ander, dezelfde boodschap.
Nu vraag ik me af, kan men dit oneindig vaak doen, of zit daar een limiet op?
Een beetje in navolging van mijn ander topic "Mediaplayer die 4:3 ondersteunt", ben ik zelf aan het opzoeken geweest hoe het op te lossen.
Ik heb al jaren een Enigma2 receiver staan om satelliet FTA te kijken. Duitse zenders zijn nog altijd interessanter via de satelliet als via de kabel. In het verleden al eens geëxperimenteerd met een telenet kaartje erin te steken (er zit immers ook een DVB-C tuner in) en dat werkt. Op één of andere manier doet die decoder na een jaar dat kaartje kapot. Dus continu erin laten is niet mogelijk.
Als er een oude film wordt uitgezonden kan ik het op die manier wel opnemen en daar kan ik qua output mee doen wat ik wil.
Maar goed, dat betekent elke keer dat kaartje erin, film opnemen, en wat later kaartje er weer uit. Als op die manier dat ci+je blokkeert haalt het natuurlijk ook niet uit...
Opgelost! Ga naar oplossing.