Beantwoorden
Huzzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Huur digirecorder

Beste,

Ik huur sinds 2009 nog steeds dezelfde digirecorder en ik vroeg me af of daar een beperking in tijd op zit.

Deze is nml. al lang door telenet terugverdiend.

Voorstel tot het gratis ter beschikking stellen na x-aantal jaren huur betaald te hebben! Zou dat geen idee zijn? Zou een mooi gebaar naar de trouwe klant zijn...

0 Likes
14 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Huur digirecorder

Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan je die kosteloos inruilen voor een nieuwer model (maar dan ben je wel al je opnames kwijt).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Huur digirecorder

Je kan ook een digicorder kopen natuurlijk. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Huur digirecorder

HD Digicorder

  • Type AD2000: je kan gratis omruilen naar een nieuwer type Digibox of Digicorder.
  • Type AD2100/2200: goed nieuws, je hebt al de nieuwste Digicorder
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Huur digirecorder

Als je al sinds 2009 met dezelfde zit dan heb je nog een AD2000 en die moest al omgeruild zijn. Is het een ander type, zonder smartcard en met maar 1 scart aansluiting dan heb je een AD2100 of AD2200 en dat wijst erop dat je uw digicorder al eens hebt omgeruild.

Je hebt duidelijk de keuze tussen huren en kopen dus aub geen telefoontoestanden hé. Als mensen hun facturen niet bekijken en zo dom zijn om geen navraag te doen over wat erop staat dan is dat hun eigen keuze. Moet de regering om zieltjes te winnen nog meer betutteling doen. Waar houden ze zich mee bezig.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Huzzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Huur digirecorder

Beste professionele betweter,

Beweer je nu dat ik dom ben?

Het was eerder mijn bedoeling om een signaal af te geven dat er geen bal wordt gedaan voor de trouwe klant.  Dit bedrijf is nog steeds de grootste marktspeler in België en voelt zich daardoor ongenaakbaar.  En dat betreur ik!

0 Likes
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Huur digirecorder

Om de 5 jaar heb je recht op een nieuwe, of de uwe nog werkt of niet, je kan deze gaan inruilen, als je tenminste huurt.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Huur digirecorder

 

 


@freddyh schreef:

Om de 5 jaar heb je recht op een nieuwe, of de uwe nog werkt of niet, je kan deze gaan inruilen, als je tenminste huurt.


Dat was zo maar dat is niet meer.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur digirecorder


@Wheng schreef:

 

 


@freddyh schreef:

Om de 5 jaar heb je recht op een nieuwe, of de uwe nog werkt of niet, je kan deze gaan inruilen, als je tenminste huurt.


Dat was zo maar dat is niet meer.


Aha, weer wat bijgeleerd ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Huur digirecorder

@StefaanHHet heeft ooit op de website gestaan dat je om de 4 jaar of 5 jaar ( ik weet niet meer precies) recht had op een andere digicorder. Maar dat was maar tijdelijk omdat toen net een nieuw model uitgekomen was dacht ik

Nu is het zo dat je enkel een AD2000 die je huurt gratis kan gaan ruilen naar hoger type.

Heb je een AD2100 kan je deze niet gratis gaan omruilen naar een AD2200 bijvoorbeeld.

Als hij defect is gaat hij normaal gezien omgeruild worden naar hetzelfde type.

 

Bron.

Andere Netweters-post

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Huur digirecorder

Huur digicorder is 9 euro/maand, aankoop 250 euro geloof ik, in een goeie 2 jaar betaal je hetzelfde als de aankoop waar je eveneens garantie hebt, dus wordt het misschien interessanter er ene te kopen in plaats van te huren.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Huur digirecorder

Klopt het dat je vanaf nu geen digicorder meer kan kopen?

Alleen nog huren?

https://www2.telenet.be/nl/tarieven/tv/

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Huur digirecorder

Ik vrees dat de digicorder er volledig uit gaat, met de komst van de TV-box zonder bewegende onderdelen.

Dus nu nog eentje kopen heeft alleen nut wanneer je een opname ook wil bekijken als het netwerk plat ligt....

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huur digirecorder

Heel wat gebruikers hebben opnames die ze ooit eens gaan bekijken. Dat zal met de nieuwe box niet lukken: de opnames hebben een beperkte leeftijd. Om een opname langer te behouden moet je een inspanning doen.

De nieuwe box heeft geen scart- of tulpaansluiting (nieuwe tv's hebbeb evenmin een scartaansluiting).  Als je iets dat uitgezonden werd wil behouden ( bijvoorbeeld je bent ergens in beeld geweest), kan je dat naar wat anders exporteren, weliswaar in sd-kwaliteit.

 

Volgens https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/attachments/prijslijst-telenet/ kan je nog steeds een digicorder kopen. Bekijk de prijslijst eens grondig.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Huur digirecorder

@janne_man misschien best een andere topic maken want anders wijken we af van het onderwerp, in elk geval standaard staan de opnames langer bewaren dan 60 dagen, zolang er plaats is blijft het dus bewaard.

Jos

0 Likes