De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAS Synolgy problemen met Digicorder afspelen van .mkv

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hey, jij weer! :-) Goed gevonden! Leesclubje starten? Jij bent af!

Beste,ik heb problemen bij het afspelen van mediabestanden van mijn NAS ,dit heeft altijd goed gegaan tot ze een nieuwe router geplaatst hebben. Na een tijdje valt de weergave weg bv bij het spelen van een *.mkv en krijg ik gewoon terug een TV kanaal en dan kan ik een tijdje op de Digicorder geen opnames bekijken of geen bestanden op de NAS,enkel gewoon TV kijken gaat nog,en soms springt de Digicorder af en start terug op,eerst dacht ik dat het aan de NAS  lag(merk Zyxel) enkele maanden geleden heb ik me een nieuwe Synology NAS aangeschaft.....maar ik heb dezelfde probleem ?

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Highlighted
Experienced Veelweter
WOW! Klasse! Even demarreren... De magic number!

@Kiekeboe Ik veronderstel dat je alleen een Telenet router hebt aan je uitleg te horen ? 

Vermits je al van nas bent veranderd en hetzelfde probleem hebt, heeft dit dus niets te maken met de nas maar met het netwerk. Staan tussen de router van Telenet en je nas nog toestellen, zoals een switch? Welke bekabeling heb je ? of gaat dit via een powerline ?

Dit zijn allemaal vragen voordat we u een deftig antwoord kunnen geven 🙂

Hetgeen ook kan zijn is dat je CEC van je digirecorder aanspringt en de tv automatisch op het kanaal van de digirecorder gaat. Zet misschien eens deze functie af op je digirecorder en probeer nog eens.Als je zegt dat je digirecorder regelmatig herstart, kan het zijn dat deze defect is, vermits je dan ook geen opnames kan bekijken. (schijf defect)

Ik zou zeggen, geef ons wat meer info zodat we u van een gepast antwoord kunnen dienen 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter

De Nas is rechtstreeks met aangesloten op de router met een netwerkkabel.Hoe moet ik dat doen die CEC uitschakelen.Dat de digicorder defect zo zijn denk ik niet,want na een paar minuten kan ik terug opnames bekijken?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter

CEC staat uit.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter

Is niet opgelost 😣 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist. Krak

@Kiekeboe denk dat het een beeld aanpassing is doordat beelden soms andere instelling hebben van beeld dan de standaarden die de box ondersteund en dan de optie voor huisje en opnames enzo weg doet, zie het als dat je box aangesloten is via Scart en HDMI samen dat de box soms overschakelt op Scart en dan de menu opties weg zijn als je kijkt via HDMI.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter

er is niets via scart aangesloten  !

0 Likes
Beantwoorden