Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Onbekende Melding bij opstarten van Windows 7

Hoe kan ik zorgen dat ik deze melding niet meer krijgt bij het opstarten van mijncomputer Asus Windows 7 hom pro  kan er   Iemand  mijn helpen a.u.bimage.jpeg

0 Likes
4 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@Ex-Netweter

Gelieve niet dubbel te posten. 🙂

@Suzy

Kan je dit onderwerp sluiten?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

hoe moet ik diet doen : Kan je dit onderwerp sluiten?

0 Likes
Ex-Netweter

EEN:

Dit bestand hoort bij sommige DirectX-patch die ook door sommige installers wordt gebruikt. Er is geen reden dat het wordt uitgevoerd bij opstarten, dus verwijder het.

Start Orb> Zoekvak> type: msconfig en wanneer het verschijnt in het vak Resultaten hierboven, klik met de rechtermuisknop en kies "Uitvoeren als beheerder". 

Als u wordt gevraagd om een ​​beheerderswachtwoord of om een ​​bevestiging, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan. Bekijk vervolgens wat er op het tabblad Opstarten staat. U hoeft niet meteen opnieuw op te starten, maar de volgende keer dat u dat doet, krijgt u een dialoogvenster met de mededeling dat u het hulpprogramma hebt gebruikt. Meestal wordt dit in Vista geblokkeerd door Windows Defender en moet je het toestaan ​​zodat je het vakje kunt aanvinken dat zegt dat het van kracht is, "val me hier niet meer mee lastig". 

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-files/p981116exe-file/744b72c6-d5b1-...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Suzy

Kan je dit onderwerp sluiten?

Bedankt om het op te merken, @Arthur2.
Ik heb deze thread afgesloten. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes