25.436
netweters
|
156.974
antwoorden
|
21.219
vragen
|
Er staat online op de telenet site dat er in 2026 op de digicorder de opname functie zal stopgezet worden en zo dus een digicorder een digibox eigenlijk zal worden,
klopt deze vermelding op de site??
er is op een ander forum al heel veel commotie rond deze beslissing en vermelding dat ze de opname functie zullen kwijt geraken op de digicorder.
@Moderator is dit juist de vermelding of is dat een foutje???
staat bij de veelgestelde vragen op https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/tvbox/tvbox-omruilen.html
dit hieronder dus:
Als je niet overstapt, mis je enkele belangrijke functionaliteiten. Zo kun je vanaf 1 december 2025 geen Play Sports meer bekijken. Doorheen het jaar zullen we ook verschillende andere functies afschakelen, zoals de toegang tot entertainmentpakketten en de terugkijk-tv & opnamefunctionaliteiten. Wil je blijven genieten van deze diensten? Schakel dan nu over naar de nieuwe Telenet TV-box.
De opnamefunctionaliteiten dat uitzetten zou mij verbazen
De rest kan goed zijn omdat er altijd ondersteuning moet zijn
dit zou ik ook weleens willen weten of dit juist is,
want ik gebruik nog een digicorder.
@waterrat1978 schreef:dit zou ik ook weleens willen weten of dit juist is,
want ik gebruik nog een digicorder.
Als het op de website staat neem ik aan dat het wel zou kloppen. Maar ik weet wel één ding over alle beslissingen van Telenet de laatste tijd: "een kat in het nauw maakt rare sprongen". Er is dringend verandering nodig aan de top van Telenet of het verval zal blijven verder gaan daar. Telenet maakte vorig jaar ook al 18 miljoen euro verlies. Dat is niet omdat de klanten tevreden zijn en blijven. En oké, 18 miljoen is een rijstkorrel voor een bedrijf als Telenet, maar het zegt wel iets.
@Hofkens op de website staan soms eens fouten die niet juist zijn of fout verwoord, dit kan hier ook zo zijn want een digicorder zijn opname functie afnemen is dan even goed een digibox dat de digicorder wordt en dus ook goedkoper is in huur.