Beantwoorden
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnemen met een Digicorder AD2200

beste,

ik heb dus een Digicorder AD2200 en daar zijn problemen mee in verband met programmas opnemen,als ik een programma heb opgenomen en ik bekijk het nadien dan staat het volledige programma er niet op,stopt steeds 6 min voor einde programma en dit bij gelijk welk programma,heb contact center gebeld en ze gaven mij de raad er 10 min extra aan toe te voegen en dit werkt dus ook niet houd er gewoon geen rekening mee stopt nog steeds 6 min voor einde programma

wat kan ik hieraan doen?

willy

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnemen met een Digicorder AD2200

@will25  je kan altijd eens je decoder en je modem herstarten en dan nog eens opnieuw alles instellen. En dan nog eens een test doen en zet de eind tijd op 15 min. 

Met decoder herstarten bedoel ik wel met de knop aan de achterkant.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Opnemen met een Digicorder AD2200

zal dit proberen,maar dit is toch niet normaal dat je bij ieder programma 15 min moet gaan bijvoegen

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnemen met een Digicorder AD2200

@will25  elk programma kan uitlopen. De programmatie van een tv gids is niet altijd even correct daar kan altijd iets in verkeerd gaan. Ze hebben niet voor niks de eind tijd en voor tijd instelbaar gezet. Je kan 15 min voor en na opnemen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansDo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Opnemen met een Digicorder AD2200

In 1985 had ik ooit een videorecorder waarbij telkens het programma echt begon, een signaal werd

meegestuurd zodat hij steeds begon op te nemen op het juiste moment alsook het einde was juist

getimed. Waarom kan men nu niet wat men 35 jaar geleden wel kon ?

0 Likes
williamh1
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
Topicwurm! Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Opnemen met een Digicorder AD2200

Vraag stel ik mij ook steeds. De grootste onbenulligheid kun je instellen via internet of iPhone.

Is dit technisch een probleem of gewoon onwil?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnemen met een Digicorder AD2200

ze doen dit niet omdat bv een comercielle zender zijn reclame dan ook opgenomen word en gezien word omdat ze daarvan leven.

in Duitsland word VPS nog gebruikt op enkele zenders maar is ook niet door veel systemen meer ondersteund.

dat signaal zat vroeger in een analoog beeld, en werd toen gevonden door een videorecorder als die dat ondersteunde.

er waren 2 systemen op de markt, VPS en PDC en de ene zender gebruikte het ene en een andere zender een andere.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Opnemen met een Digicorder AD2200

@will25  @patrick37 

Op een Digicorder staat geen aan/uit knop. (enkel op de TV-box).

Dus stekker uittrekken, een minuutje wachten en terug insteken.

Bij Huisje / Allerlei / Instellingen / Opnameopties kan je instellen hoelang voor en hoelang na op te nemen. Dit moet je maar 1 keer instellen. Hier bij mij staat dit op 5 min voor en 15 min na.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnemen met een Digicorder AD2200

@Ex-Netweter  Toen ik nog een digicorder had, had ik het ook zo ingesteld: 5 min voor en 15 na. Zelden dat het er niet helemaal op stond.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnemen met een Digicorder AD2200

ik moet wel zeggen dat de EPG van Vier en Zes soms niet klopt en programma's al bezig zijn voor een deel of later beginnen.

heb het al paar keer voorgehad en zelf dat er in de EPG iets staat van programma en dat het niet word uitgezonden, komt soms voor op Vijf.

loopt daar beetje stroef op dat vlak bij deze zenders.

voor de andere zenders zal de corona ervoor tussen zitten dat nieuws uitzendingen wat langer duren dan voorzien, men kan niet op de moment zelf een update doorvoeren dat gebeurt paar uur vroeger en dan weet men niet of een nieuws uitzending kan uitlopen of niet door berichten dat soms binnenkomen tijdens de uitzending.

op de NPO komt dit soms ook voor van uitlopen van programma's.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnemen met een Digicorder AD2200

En dan moet je weten dat het allemaal heel eenvoudig op te lossen valt door een code bij start en stop van een programma mee te sturen dat de digicorder kan interpreteren. Vele jaren geleden, op de videorecorder kon dat al en werd ook toegepast.

 

Maar naar het schijnt steekt de industrie daar tegenwoordig een stokje voor, iets in verband met reclameblokken die dan niet "moeten" bekeken worden. En dat hebben ze niet graag ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnemen met een Digicorder AD2200

@will25 

Je kan de vóór en na tijden ook aanpassen als je ingelogd bent in YelePlay.

0 Likes