24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Hebben gisteren tv-kabels eens fatsoenlijk gereorganiseerd en de tv-kast een beetje opgeschoven en sindsdien geen play more meer in de tv-theek op tv. Wel nog via Yelo play op gsm en tablet. Op tv werken de play more zenders wel nog. Iemand die misschien weet waar dit aan kan liggen en hoe we play more terug in de tv-theek op tv kunnen krijgen? Daar staat nu enkel play? (Abonnement voor play more is in orde)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vermoed dat je niet meer interactief aangesloten bent. Controleer eens goed de netwerkkabel naar je Digicorder/digibox/TV-Box.
Hebben net een nieuwe netwerkkabel gestoken, maar heeft helaas niet geholpen
Ik vermoed dat dit van bij Telenet uit komt. Want de topicstarter zegt dat er geen Play More meer staat, maar wel Play. Dus is er nog wel interactiviteit. Ik zou zoals gezegd de decoder eens stroomloos maken en na een 15 tal seconden hem opnieuw laten heropstarten. Ik heb nu wel een TV box, maar had onlangs telkens bij opstart een zwart scherm en geen geluid. Ik heb mijn TV box een harde reset moeten geven, dus volledig terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten. En toen had ik ook geen Play More meer. Ik heb daarna dan nog een soft reset gedaan door de schakelaar achteraan even uit te zetten en weer aan en toen had ik Play More terug...
Bedankt! Het stroomloos maken van de decoder heeft geholpen. We hadden dit gedaan met de modem maar niet met de decoder...