Beantwoorden
Dni
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Sinds enkele weken krijg ik de zenders ab3 (kanaal 135) en nickelodeon/spike (kanaal 31) niet meer. Krijg steeds " service is niet beschikbaar". Kan je dit eens nakijken waarom niet. Via yelo play werkt het wel. Ik heb een CI+ kaartje.

0 Likes
9 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Er zijn een aantal zenders op een andere plaats gezet. Gewoon opnieuw afstemmen en alles is terug OK.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Kijk eens op het oude stories kanaal, daar staat de Info dat ze zijn verplaatst vanwege netwerk update op de kabel 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

@Dni, wat @Master-Magic en @Janneke_Dust aangeven klopt helemaal. Hier vind je de info over hoe je kan herscannen met een CI+ kaartje.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Bij mij zijn alle kanalen nog zichtbaar op mijn TV met CI+ kaartje, ondanks dat ik standaard volgorde van Telenet veranderd heb.  

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

@icymichel dan zijn die automatisch aangepast want op de oude kanalen tot voor een week geleden is er momenteel geen beeld meer op en enkel op de nieuwe nog, op de stories zender staat op de oude plek wel een pancarte met tekst in het nederlands en frans dat de zender is verplaatst wegens netwerk update 😉 

het gaat over ongeveer een 6 tal zenders als er niet meer zijn, heb ze nog niet geteld allemaal, en ook enkele die in play en play more zitten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dni
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Bedankt. Ik heb de zenders teruggevonden op kanaal 873 en 879.

Ik zou die graag terugzetten op de vorige plaats zonder opnieuw te scannen, maar de optie verplaatsen is niet beschikbaar. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Als je de kanalen kan exporteren naar een usb en als je een programma hebt dat het geëxporteerde bestand kan lezen, manipuleren en herschrijven, dan is dat poepsimpel. 

Als je toevallig een Samsung tv hebt gebruik dan het freeware programma 'Chansort'.

Bij het schrijven van deze reactie, zoek ik effe chansort op en zie dat het nu beschikbaar is op GitHub. Bovendien zie ik dat LG, Panasonic, Toshiba and VDR eveneens ondersteunt worden.

Dni
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Bedankt Janne_man.

Ik zoek hier nu al dagen hoe ik die kanalenlijst moet exporteren op mijn samsung tv UE40F6200. Ik heb ook de laatste update uitgevoerd, maar kan niet vinden hoe te exporteren. Help !

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Service niet beschikbaar op enkele kanalen via CI+

Waarschijnlijk heeft uw Samsung een ingebouwde handleiding. Zoek daarin naar 'exporteren'.

 

Met eens te kijken op het internet vind ik het volgende:

Kanalenlijst overdr.
Schermmenu > Uitzending > Kanaalinstellingen > Kanalenlijst overdr. Probeer nu
Hiermee importeert of exporteert u het kanalenoverzicht.
" U moet een USB-opslagapparaat aansluiten om deze functie te kunnen gebruiken.
" Het invoerscherm voor de pincode wordt weergegeven. Voer de pincode in met uw afstandsbediening.
● Importeren via USB: hiermee importeert u de lijst met kanalen vanaf een USB-apparaat. Probeer nu
● Exporteren via USB: hiermee exporteert u de lijst met kanalen naar een USB-apparaat. Deze functie is
beschikbaar als een USB-apparaat is aangesloten. Probeer nu