Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Software update digicorder

Volgens Suzie van Telenet wordt er actueel een software update voor de digicorder geleidelijk ontplooid (tot eind Januari). Onder andere met nieuwe user interface.
Heeft er iemand deze update al ontvangen? Welke versie is dit? Welke zijn de veranderingen?

Kan je deze geforceerd binnenhalen? Ik heb al via instellingen geprobeerd maar deze meldde me dat ik al de laatste versie heb.

Ik vermoed ook dat de update het doorspoelen van reclame zal beperken...

 

0 Likes
15 reacties
NV1
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Berichten: 28
Topicvreter! Topicwurm! Say what?! On a roll...

Software update digicorder

Hoi vrienden!

 

Is er iemand die Vertigo kan helpen met deze vraag? 

 

Bedankt!

 

Nicolas 


Nicolas | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Software update digicorder

@Suzie Suzie, kan jij hierop antwoorden aub? Is er een kans dat we in de toekomst met de Digicorder meer dan 2 programma's tegelijkertijd zullen opnemen? Zeker nu de verplichte reclame er aankomt voor de Digicorder...

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Software update digicorder


@Ex-Netweter  schreef:

Is er een kans dat we in de toekomst met de Digicorder meer dan 2 programma's tegelijkertijd zullen opnemen?


Dit is een hardwarematige begrenzing omdat er maar 3 tuners ingebouwd zijn (1 voor live tv, 2 voor opnames). Dit is niet iets wat uitgebreid kan worden met een software update.

0 Likes

Software update digicorder

@Suzy Suzy, kan jij hierop antwoorden aub? Is er een kans dat we in de toekomst met de Digicorder meer dan 2 programma's tegelijkertijd zullen opnemen? Zeker nu de verplichte reclame er aankomt voor de Digicorder...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Software update digicorder

@Ex-Netweter antwoord is al gegeven door @MartijnS 😉 

de digicorder heeft maar 3 tuners, 2 opnames en 1 live kijken, meer gaat niet gaan, de tuners zijn ook niet hybride dus beperkt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Software update digicorder

Hoi,

 

Mijn vraag was meer dan enkel de vraag omtrent meer dan 2 opnames tegelijkertijd.

 

Dus is de vraag eigenlijk nog niet opgelost.

0 Likes

Software update digicorder

@Suzy  

Volgens Suzie van Telenet wordt er actueel een software update voor de digicorder geleidelijk ontplooid (tot eind Januari). Onder andere met nieuwe user interface.
Heeft er iemand deze update al ontvangen? Welke versie is dit? Welke zijn de veranderingen?

Kan je deze geforceerd binnenhalen? Ik heb al via instellingen geprobeerd maar deze meldde me dat ik al de laatste versie heb.

Ik vermoed ook dat de update het doorspoelen van reclame zal beperken...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Software update digicorder

@Ex-Netweter laatste versie van software dat ik zie staan (wordt nog tot in januari gestuurd op de digicorder) is

Software versie  0.6.23r 

Applicatie versie 1.8 (b7051_HD_P7)

Telenet versie TLN R9.8.7

S/W upgradeversie 0x3f

 

hoop dat hiermee uw vraag is beantwoord 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Software update digicorder

Die versie heb ik ook.

Maar bij deze versie wordt de reclame nog niet door onze strot geduwd (GAIA moest het weten... :)).

Dus moet er een nog recentere versie zijn...

 

Suzyyyyyyyyyy 🙂

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Software update digicorder

@Ex-Netweter de software zit er misschien al op maar eens alle digicorders het hebben zullen ze het activeren, je ziet het daarom nog niet, in 2022 zal je het wel merken 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Software update digicorder

Ach ok 🙂

Je bent inderdaad een 'krak' 🙂

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Software update digicorder

Digicorder meer dan 2 programma's tegelijkertijd zullen opnemen?

zal ook geen veel belang meer zijn je kan de programma's gratis opvragen  vanaf dan

0 Likes
Ex-Netweter
 

Software update digicorder

Ja, enkel die met een terugkijksymbool. Dus niet de Nederlandse en Engelse programma's.

En als je terugkijkt krijg je ALLE reclame door je strot geduwd, terwijl dat bij een opname 'enkel' een minuut in het begin van de uitzending is.

Daarom dat je maar beter zoveel mogelijk opneemt wat je wilt zien ipv de terugkijkoptie te gebruiken.

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Software update digicorder


@luc55  schreef:

Digicorder meer dan 2 programma's tegelijkertijd zullen opnemen?

zal ook geen veel belang meer zijn je kan de programma's gratis opvragen  vanaf dan


En je kan maar 1 week terug kijken! Een opname kan je 5 jaar bewaren!

0 Likes