Beantwoorden
Veronique77
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

Als ik Sony tv naar digitale zenders (zonder digicorder of box) laat zoeken dan vindt hij ze maar heb geen beeld noch geluid. Analoog lukt het wel.

Als ik systeeminformatie aanklik dan heb ik wel geluid maar geen beeld. Signaalsterkte staat op "matig"

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

@Veronique77  zou de stappen nog eens helemaal opnieuw doen. Heb onlangs voor een kameraad ook dit moeten instellen omdat deze ook op de signaal switch zit. Eerste keer geen zenders gevonden en heleboel dingen mis gegaan. Tweede keer meer succes en het was gelukt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Veronique77
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

Heb dit reeds verscheidene malen geprobeerd maar steeds zonder succes.

Op de Sony tv in living lukt het wel (is een 3tal jaren oud). Op tv in slaapkamer niet en tv van zoon ook niet(alle 3 Sony toestellen-zijn wel allebei rond de 10 jaar oud).

Zou dit ermee kunnen te maken hebben?

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

@Veronique77  ja dat is denk ik wel wat te oud om daar nog die switch voor uit voeren. Misschien een digibox nemen ? Heeft u geen opnames van maar is de goedkoopste oplossing om toch digitaal te kijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

@patrick37 

Ik heb hier nog een oude telenet digibox liggen met een smartcard en kan met deze alle DVB-C zenders ophalen via de 290 MHz band, ik krijg nu wel het geluid van elke zender maar geen beeld, de smartcard activatie blijft constant in beeld, deze activatie zal natuurlijk nietmeer lukken. Is dit te omzeilen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

Na verloop van tijd zal de kaart terug actief worden als ze ingestoken blijft en de tv in stand by staat.

Dat kan een tijdje duren (dagen?).

 Heb je dat geduld niet, bel naar Telenet.

hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Switch van analoog naar digitaal geen beeld wel geluid

De digibox is nietmeer te activeren volgens telenet, heb gisteren 1 uur aan de lijn gehangen tijdens hun acties.