42193
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Hieronder enkele vragen waarmee ik zat. Na te bellen met een technisch onderlegde Telenet werknemer ben ik er wel uit. Misschien heeft iemand met dezelfde vragen hier wel iets aan...
Beste
==> er komt een tv-box aan ter vervanging van de Telenet TV-box die puur via IP werkt, dus zonder coax.
Een hele boterham 😉
Fijn dat je dit uitvoerig omschreven hebt en hier plaatst zodat anderen hier hun profijt uit kunnen halen indien gewenst. 👍
@wackowizzard even een reactie, er staat dat je tv box kan gebruiken met een andere provider, dit is fout, deze moet altijd een telenet internet abbo hebben en kan dus niet werken met een internet provider via fiber van bv proximus of fiberklaar.
in dit geval dat je fiber via een andere provider hebt dan betaal je dus 2 keer voor internet wat dus in de meeste gevallen niet zal gedaan worden mits de ene verbinding in een zaak wordt gebruikt en de telenet verbinding in de privé op een ander adres bv.
ook de E-router gebruiken op een andere provider kan niet, ik lees het zo in heel je uitgebreide uitleg dat dit wel kan.
voor de rest een zeer uitgebreide en mooie uitleg voor wie info zoekt 😉
tv via ip is niet voor binnenkort vrees ik, dit zal nog een tijdje duren eer iedereen dit gebruikt, er zijn nog teveel digicorders en digiboxen in gebruik bij de klanten.
Ik heb het lichtjes aangepast dat het duidelijker wordt dat het combineren van Telenet TV Iconic niet samen kan met een andere internetprovider. Er is altijd Telenet Internet nodig...
@wackowizzard mooi, zo wordt het duidelijker voor iedereen met de juiste info 😉 bedankt.
@wackowizzard schreef:Ik heb het lichtjes aangepast dat het duidelijker wordt dat het combineren van Telenet TV Iconic niet samen kan met een andere internetprovider. Er is altijd Telenet Internet nodig...
Dat is niet correct.
Telenet TV kan perfect gecombineerd worden met internet van een andere provider.
Als je dus TV Iconic hebt, met een interactieve digibox of digicorder hebt, kan je: