41845
netweters
|
18358
gesprekken
|
19841
vragen
|
Sinds een tijdje werkt "terug kijk tv" hier perfect.
Kom ik vandaag bij mijn zus en daar is deze functie niet beschikbaar. Er staat enkel 'mijn tv" wanneer je iets aanklikt in de tv gids.
Heeft iemand een idee waar de oorzaak kan zitten ? Hun digicorder is wel van de eerste generatie maar ik heb ook dergelijk toestel en daar werkt het wel op.
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Terug kijk tv ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Digicorder aangesloten op het internet?
Live en opnames kijken (van digicorder) is via coax.
Terugkijk TV via internet.
@SantaDit is fout,
op de digicorder kijk je opnames via de harde schijf, alles wat je opvraagt komt via de coax kabel, alsook live tv.
bij de tv box van Telenet komt alles via internet behalve live tv.
Wat wel correct is: bij de digicorder kun je live kijken en opnemen zonder interactiviteit. Om terugkijk TV te hebben moet je interactiviteit hebben. De interactiviteit en alles wat ermee samenhangt werkt via het internet, de rest via de coax.
Het zou dus inderdaad best eens aan de internetconnectie kunnen liggen. Gaat de TV gids verder dan 2 dagen?
@StefaanH De beelden dat je opvraagt komen via de coax met tijdelijke zenders op 4 muxen dat beschikbaar zijn voor mensen met een digicorder en digibox, eens iedereen een tv box heeft zijn deze niet meer nodig en kunnen daar enkele digitale zenders op gezet worden in SD/HD/4K.
zou een oplossing zijn voor enkele hun vragen bij zenders in HD beschikbaar zijn en/of een sport/film zender in 4K.
Technisch klopt dat, maar toch meen ik dat wat @StefaanH schrijft correct is. Voor de vraag heb je interactiviteit nodig, of het nu gaat over terugkijk tv of iets uit de tv theek maakt niets uit. Dat Telenet die vraag beantwoord door een signaal via de coax os via de utp maakt voor de klant niets uit. Hoe de Digicorder moet aangesloten zijn voor een bepaalde vraag van de klant is wel van belang.
@Master-Magic schreef:@StefaanH De beelden dat je opvraagt komen via de coax met tijdelijke zenders op 4 muxen dat beschikbaar zijn voor mensen met een digicorder en digibox, eens iedereen een tv box heeft zijn deze niet meer nodig en kunnen daar enkele digitale zenders op gezet worden in SD/HD/4K.
Wel een beetje off-topic in deze discussie vind ik, en geen antwoord op de vraag van de TS
on topic: 2 mogelijke oorzaken denk ik:
1) geen interactiviteit?
2) digicorder fw niet op-to-date?
Probleem gevonden, de digicorder was niet interactief.
Allen bedankt voor het meedenken.