Beantwoorden
Riest
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

VSTP1009 error Digicorder

Op mijn digicorder krijg ik steeds de foutmelding VSTP1009 bij het opvragen  van een programma. Ik denk dat de oorzaak het bestaande elektriciteitsnet in de woonkamer is, waar mijn power adaptors op aangesloten zijn. Eenzelfde digicorder aangesloten met eenzelfde soort power adaptors, in mijn veranda werkt perfect. Kan ik mijn wifi signaal in mijn woonkamer omzetten naar een bedraad lan, zodat ik mijn digicorder zo van internet kan voorzien ? Zo ja, welke merk of systeem raden jullie mij dan aan ?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VSTP1009 error Digicorder

@Riest  

Als je in de mogelijkheid bent om een rechtstreekse kabel te leggen van de modem naar de digicorder is dit het beste. Je kan ook eventueel een switch er tussen zetten , dus een kabel uit de modem naar de switch en dan een kabel van de switch naar de digicorder. 

 

Heb je ook al eens geprobeerd om de powerlines te resetten en opnieuw met elkaar proberen te koppelen? Kan zijn dat dit je probleem ook oplost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Riest
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

VSTP1009 error Digicorder

Hallo @patrick37 ,

 

Jammer genoeg is een kabel trekken hier geen optie.De powerlines werken perfect, want heb deze al uitgeprobeerd met mijn andere digicorder, waar alles nog perfect werkte. Het probleem ligt hem hier bij het verouderde elektriciteitsnet in huis. Zoek dus iets om mijn wifi signaal om te zetten naar UTP, zodat die dan kan aangesloten worden op mijn digicorder.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

VSTP1009 error Digicorder


@Riest  schreef:

Zoek dus iets om mijn wifi signaal om te zetten naar UTP, zodat die dan kan aangesloten worden op mijn digicorder.


Je kan dit in principe met elke WiFi Repeater. Als je bij Coolblue zoekt met de term "Wifi repeaters met netwerkaansluiting" kom je er al enkele tegen.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VSTP1009 error Digicorder


@BillyX  schreef:

@Riest  schreef:

Zoek dus iets om mijn wifi signaal om te zetten naar UTP, zodat die dan kan aangesloten worden op mijn digicorder.


Je kan dit in principe met elke WiFi Repeater. Als je bij Coolblue zoekt met de term "Wifi repeaters met netwerkaansluiting" kom je er al enkele tegen.


Dat klopt. En in feite functioneert dat ding dan eigenlijk als WiFi client, het enige waar die spullen  goed voor zijn. Want repeaters op zich, zoals dat voorgesteld wordt, dat deugt van geen kanten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.