Beantwoorden
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

Sinds een week kijk ik TV op mijn LG tv via de digicorder van telenet. Sinds gisteren geeft die "geen signaal" meer dat ik op de TV kan kijken. Als ik probeer met een andere digicorder geeft dit hetzelfde probleem.

Ik heb al geprobeerd met andere coax naar digicorder, andere HDMI ts TV en digicorder. Niets helpt. Soms springt hij wel op. 

Vorige week stond er op de betreffende HDMI poort nog decoder te lezen maar nu niet meer. Wie kan helpen ?

0 Likes
9 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

zitten de HDMI aansluitingen goed vast aan beide kanten?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

@cocamog

Is je tv afgestemd op de juiste bron?

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

klik op huisje ga naar rechts naast mijn tv staat een tandwiel symbool klik daar op digicorder klik daar op voorkeur ga naar aansluitingen  zet de cec op ja  klik bevestigen

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

IMG_20200708_002155 (2).jpgIMG_20200708_002349 (2).jpgIMG_20200708_002434 (2).jpgIMG_20200708_002448 (2).jpgIMG_20200708_002500 (2).jpg

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

@cocamog heb je al eens geprobeerd met een andere hdmi kabel ? 

Het zou me verbazen dat het aan de digirecorder zou liggen, vermits het op 2 digirecorders geen beeld geeft en het beeld af en toe wel aanspringt.

Kijk ook na dat je de juiste ingang van je tv geselecteerd hebt, vermits je die bepaalde ingang decoder noemde, zou dit er terug moeten opkomen als je de juiste selectie maakte.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

Ik ga deze avond nog wat verder experimenteren met de tips die hier gekomen zijn.

Ik ga die CEC instelling opzoeken.

Met een derde HDMI kabel proberen

 

De eerste twee antwoorden kan ik helaas niets mee want ik heb idd de juiste hdmi bron geselecteerd en de kabel heb ik al een paar keer in en uit gestoken en getrokken. Ik vind het vreemd dat ik voorheen DECODER zag staan bij de HDMI ingang en nu niet meer. ER zijn 4 HDMI ingangen die ik kan gebruiken maar geen enkele werkt probleemloos.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

@cocamog 

Is uw LG een recente tv? Werkt die met HDMI 2? Heb je geen instelling om die op 1.4 te zetten?

0 Likes
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

ja is een model 2020.

 

0 Likes
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

momenteel werkt alles goed. Problem solved , zonder te weten waarom

 

 

0 Likes