24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Sinds een week kijk ik TV op mijn LG tv via de digicorder van telenet. Sinds gisteren geeft die "geen signaal" meer dat ik op de TV kan kijken. Als ik probeer met een andere digicorder geeft dit hetzelfde probleem.
Ik heb al geprobeerd met andere coax naar digicorder, andere HDMI ts TV en digicorder. Niets helpt. Soms springt hij wel op.
Vorige week stond er op de betreffende HDMI poort nog decoder te lezen maar nu niet meer. Wie kan helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
klik op huisje ga naar rechts naast mijn tv staat een tandwiel symbool klik daar op digicorder klik daar op voorkeur ga naar aansluitingen zet de cec op ja klik bevestigen
@cocamog heb je al eens geprobeerd met een andere hdmi kabel ?
Het zou me verbazen dat het aan de digirecorder zou liggen, vermits het op 2 digirecorders geen beeld geeft en het beeld af en toe wel aanspringt.
Kijk ook na dat je de juiste ingang van je tv geselecteerd hebt, vermits je die bepaalde ingang decoder noemde, zou dit er terug moeten opkomen als je de juiste selectie maakte.
Ik ga deze avond nog wat verder experimenteren met de tips die hier gekomen zijn.
Ik ga die CEC instelling opzoeken.
Met een derde HDMI kabel proberen
De eerste twee antwoorden kan ik helaas niets mee want ik heb idd de juiste hdmi bron geselecteerd en de kabel heb ik al een paar keer in en uit gestoken en getrokken. Ik vind het vreemd dat ik voorheen DECODER zag staan bij de HDMI ingang en nu niet meer. ER zijn 4 HDMI ingangen die ik kan gebruiken maar geen enkele werkt probleemloos.
Is uw LG een recente tv? Werkt die met HDMI 2? Heb je geen instelling om die op 1.4 te zetten?
ja is een model 2020.
momenteel werkt alles goed. Problem solved , zonder te weten waarom