De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbinding digicorder met LG OLED65CX6LA

Beantwoorden
cocamog
Experienced Weetjesweter
On a roll... Nice talking to you! Follow the reader, reader! It's your fifth party!

Sinds een week kijk ik TV op mijn LG tv via de digicorder van telenet. Sinds gisteren geeft die "geen signaal" meer dat ik op de TV kan kijken. Als ik probeer met een andere digicorder geeft dit hetzelfde probleem.

Ik heb al geprobeerd met andere coax naar digicorder, andere HDMI ts TV en digicorder. Niets helpt. Soms springt hij wel op. 

Vorige week stond er op de betreffende HDMI poort nog decoder te lezen maar nu niet meer. Wie kan helpen ?

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
Janneke_Dust
Freshman Allesweter
Happy New Year! Volop in the game! Straf. Héél straf! It's your fifth party!

zitten de HDMI aansluitingen goed vast aan beide kanten?

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
janne_man
Professional Meesterweter
Netweters’ orakel! PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel. Full speed writing!

@cocamog

Is je tv afgestemd op de juiste bron?

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
luc55
Freshman Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Klasse! Happy New Year!

klik op huisje ga naar rechts naast mijn tv staat een tandwiel symbool klik daar op digicorder klik daar op voorkeur ga naar aansluitingen  zet de cec op ja  klik bevestigen

0 Likes
Beantwoorden
luc55
Freshman Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Klasse! Happy New Year!

IMG_20200708_002155 (2).jpgIMG_20200708_002349 (2).jpgIMG_20200708_002434 (2).jpgIMG_20200708_002448 (2).jpgIMG_20200708_002500 (2).jpg

Beantwoorden
kristofDW
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! En wanneer slaap jij? JACKPOT! Happy New Year!

@cocamog heb je al eens geprobeerd met een andere hdmi kabel ? 

Het zou me verbazen dat het aan de digirecorder zou liggen, vermits het op 2 digirecorders geen beeld geeft en het beeld af en toe wel aanspringt.

Kijk ook na dat je de juiste ingang van je tv geselecteerd hebt, vermits je die bepaalde ingang decoder noemde, zou dit er terug moeten opkomen als je de juiste selectie maakte.

Beantwoorden
cocamog
Experienced Weetjesweter
On a roll... Nice talking to you! Follow the reader, reader! It's your fifth party!

Ik ga deze avond nog wat verder experimenteren met de tips die hier gekomen zijn.

Ik ga die CEC instelling opzoeken.

Met een derde HDMI kabel proberen

De eerste twee antwoorden kan ik helaas niets mee want ik heb idd de juiste hdmi bron geselecteerd en de kabel heb ik al een paar keer in en uit gestoken en getrokken. Ik vind het vreemd dat ik voorheen DECODER zag staan bij de HDMI ingang en nu niet meer. ER zijn 4 HDMI ingangen die ik kan gebruiken maar geen enkele werkt probleemloos.

Beantwoorden
janne_man
Professional Meesterweter
Netweters’ orakel! PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel. Full speed writing!

@cocamog 

Is uw LG een recente tv? Werkt die met HDMI 2? Heb je geen instelling om die op 1.4 te zetten?

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
cocamog
Experienced Weetjesweter

ja is een model 2020.

0 Likes
Beantwoorden
cocamog
Experienced Weetjesweter

momenteel werkt alles goed. Problem solved , zonder te weten waarom

0 Likes
Beantwoorden