24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Na 6 maand heb ik een probleem met de vistron210 DVB-C.
Het toestel reageert niet meer op de afstandsbediening : het staat 'aan' en ik kan het niet uitzetten, nog wijzigen van station...
Wanneer ik de stekker eruit trek, een paar uur wacht en opnieuw insteek - krijg ik een 'boot' en staat het toestel terug op dezelfde zender en reageert het nog steeds niet op de remote.
Probleem : in de webshop heb je geen email adres , geen contactmogelijkheid om een herstelling of andere oplossing te vragen.
Via mijn telenet 'klantenservice ' - 'contacter ons' - 'iets anders' - 'email' -'contactformulier' komt er geen kontaktformulier. Ik heb geen zin om een paar uur aan de telfoon te hangen.
Ik vrees dat ik naar het telenet punt ga moeten, en dat ik een paar maand zonder radio ga zitten ...(als het ding opgestuurd wordt ter herstelling ofzo).
Iemand ervaringen ? een oplossing ? Beetje telleurgesteld in de webshop en het toestel.
Titel gewijzigd door: @JordivdK | Vorige titel: Vistron 210 stuk ...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@av01 Batterijtjes in de afstandsbediening zijn nog OK? Zitten ze nog op de correcte manier in de AB? (De kuisvrouw heeft de afstandsbediening misschien laten vallen en de batterijtjes er niet goed ingestoken? Het is de kuisvrouw die het altijd gedaan heeft hoor. 😂). Kan je op het toestel zelf nog handelingen uitvoeren zonder de afstandsbediening?
Yup - batterijtjes zijn ok. De kuisvrouw heeft het niet gedaan want ik heb er geen :-).
Je ziet dat de remote info stuurt (ledje op de vistron geeft signaal aan).
Geen knoppen op de vistron.
@av01 Contact opnemen via de klantendienst. Dat hoeft geen uren te duren hoor. Neem er een kopje koffie bij. Of via Messenger (om te zoeken gewoon Telenet intikken) of de FBpagina.
Klantendienst gecontacteerd :
Ze hebben geen idee hoe dit af te handelen.
als tip : vraag het bij de netweters, of via de socials , of stuur een klacht, want de klantendienst weet niet hoe het verder moet.
@av01 schreef:Klantendienst gecontacteerd :
Ze hebben geen idee hoe dit af te handelen.
als tip : vraag het bij de netweters, of via de socials , of stuur een klacht, want de klantendienst weet niet hoe het verder moet.
Dus Messenger. Je zal vrij vlug een antwoord hebben. Maar ik vermoed dat als je naar een Center gaat met je toestel dit zal omgeruild worden.
@av01 je kan misschien langs een Telenet center gaan en het daar eens navragen , moest je het nog niet gedaan hebben. Je zal toch ergens een andere AB kunnen verkrijgen denk ik dan als deze defect is. Misschien zal die besteld moeten worden maar dat zouden ze dan moeten kunnen bij een Telenet center. Ik heb hier wel een link van Vistron zelf daar kan je ook een contact formulier invullen maar dat zou ik als laatste optie gebruiken.
Vind dat vreemd dat je iets kan kopen bij Telenet maar als er een onderdeel defect is dat je deze niet kan omruilen of vervangen. Zou het eens in een center proberen en anders eens via de aangereikte link.
Klantendienst raad af om naar een center te gaan ...
(gezien het toestel daar niet aangekocht is)
@av01 schreef:
Na 6 maand heb ik een probleem met de vistron210 DVB-C.
...
Probleem : in de webshop heb je geen email adres , geen contactmogelijkheid om een herstelling of andere oplossing te vragen.
..
@av01 er zijn effectief 2 opties. Als je de Vistron hebt aangekocht in een winkelpunt, moet je het effectief daar omruilen. Ter plaatse zal het toestel worden omgeruild of besteld indien niet voorradig.
Heb je het aangekocht via de Webshop? Dan geniet je van 24 maanden webshop retourgarantie. Je moet dan het formulier invullen dat je terugvind op deze pagina. Na goede ontvangst wordt het product normaal binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald.