Beantwoorden
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

Na 6 maand heb ik een probleem met de vistron210 DVB-C.

 

Het toestel reageert niet meer op de afstandsbediening : het staat 'aan' en ik kan het niet uitzetten, nog wijzigen van station...

 

Wanneer ik de stekker eruit trek, een paar uur wacht en opnieuw insteek - krijg ik een 'boot' en staat het toestel terug op dezelfde zender en reageert het nog steeds niet op de remote.

 

Probleem : in de webshop heb je geen email adres , geen contactmogelijkheid om een herstelling of andere oplossing te vragen.

 

Via mijn telenet 'klantenservice ' - 'contacter ons' - 'iets anders' - 'email' -'contactformulier' komt er geen kontaktformulier.  Ik heb geen zin om een paar uur aan de telfoon te hangen.

Ik vrees dat ik naar het telenet punt ga moeten, en dat ik een paar maand zonder radio ga zitten ...(als het ding opgestuurd wordt ter herstelling ofzo).

 

Iemand ervaringen ? een oplossing ? Beetje telleurgesteld in de webshop en het toestel.

 

Titel gewijzigd door: @JordivdK  | Vorige titel: Vistron 210 stuk ...

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

@av01  Batterijtjes in de afstandsbediening zijn nog OK? Zitten ze nog op de correcte manier in de AB? (De kuisvrouw heeft de afstandsbediening misschien laten vallen en de batterijtjes er niet goed ingestoken? Het is de kuisvrouw die het altijd gedaan heeft hoor. 😂). Kan je op het toestel zelf nog handelingen uitvoeren zonder de afstandsbediening?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

Yup - batterijtjes zijn ok. De kuisvrouw heeft het niet gedaan want ik heb er geen :-).

Je ziet dat de remote info stuurt (ledje op de vistron geeft signaal aan).

Geen knoppen op de vistron.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

@av01  Contact opnemen via de klantendienst. Dat hoeft geen uren te duren hoor. Neem er een kopje koffie bij. Of via Messenger (om te zoeken gewoon Telenet intikken) of de FBpagina.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

Klantendienst gecontacteerd :

Ze hebben geen idee hoe dit af te handelen. 

als tip : vraag het bij de netweters, of via de socials , of stuur een klacht, want de klantendienst weet niet hoe het verder moet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening


@av01  schreef:

Klantendienst gecontacteerd :

Ze hebben geen idee hoe dit af te handelen. 

als tip : vraag het bij de netweters, of via de socials , of stuur een klacht, want de klantendienst weet niet hoe het verder moet.


Dus Messenger. Je zal vrij vlug een antwoord hebben. Maar ik vermoed dat als je naar een Center gaat met je toestel dit zal omgeruild worden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

@av01  je kan misschien langs een Telenet center gaan en het daar eens navragen , moest je het nog niet gedaan hebben. Je zal toch ergens een andere AB kunnen verkrijgen denk ik dan als deze defect is. Misschien zal die besteld moeten worden maar dat zouden ze dan moeten kunnen bij een Telenet center. Ik heb hier wel een link van Vistron zelf daar kan je ook een contact formulier invullen maar dat zou ik als laatste optie gebruiken. 

 

https://www.vistron.eu/

 

Vind dat vreemd dat je iets kan kopen bij Telenet maar als er een onderdeel defect is dat je deze niet kan omruilen of vervangen. Zou het eens in een center proberen en anders eens via de aangereikte link. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
av01
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

Klantendienst raad af om naar een center te gaan ...

(gezien het toestel daar niet aangekocht is)

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening

@av01 

Bekijk deze pagina. Kies je toestel herstellen. Vul het online retourformulier in, volg de nodige stappen en het toestel wordt terugbetaald.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vistron 210 DVB-C geen reactie met afstandsbediening


@av01  schreef:

Na 6 maand heb ik een probleem met de vistron210 DVB-C.

...

Probleem : in de webshop heb je geen email adres , geen contactmogelijkheid om een herstelling of andere oplossing te vragen.

..


@av01 er zijn effectief 2 opties. Als je de Vistron hebt aangekocht in een winkelpunt, moet je het effectief daar omruilen. Ter plaatse zal het toestel worden omgeruild of besteld indien niet voorradig. 

 

Heb je het aangekocht via de Webshop? Dan geniet je van 24 maanden webshop retourgarantie. Je moet dan het formulier invullen dat je terugvind op deze pagina. Na goede ontvangst wordt het product normaal binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.