Beantwoorden
comedycentral
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox

Ik heb nog een oude digicorder (type DC-AD2200).
Sinds gisteren kan ik de zendernummering niet meer aanpassen. 

Als ik op "bewaren" klik kom ik terug op gewoon tv-beeld en begint er boven een wieltje te draaien met gele blokjes. Dit blijft eindeloos draaien.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen en terug mijn zendernummering kan aanpassen?
Digibox aan- en uitzetten hielp niet, stopcontact uittrekken ook niet.

Alvast bedankt voor de hulp

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox

nogal eens gezien dat er iemand vorige week met dit type toestel problemen had, kwam er op dat die smartcard niet meer geactiveerd was op de box.

die had dan gebeld en heeft veel moeten doen eer zijn box weer actief was, zijn deze dat ze uit de handel aan het halen zijn......

even bellen naar hen, heb je nog een actieve verbinding via utp kabel met de box???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
comedycentral
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox

Oké, bedankt voor de hulp. 
Zal hen even contacteren. Vind het wel jammer dat de "verouderde" digicorders niet meer ondersteund worden, heb nog maar net mijn oude digicorder geruild voor deze. Blijkbaar is deze nu dus al verouderd en kan je bvb. geen aanpassing van de zendernummering meer uitvoeren.

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox


@comedycentral  schreef:

Oké, bedankt voor de hulp. 
Zal hen even contacteren. Vind het wel jammer dat de "verouderde" digicorders niet meer ondersteund worden, heb nog maar net mijn oude digicorder geruild voor deze. Blijkbaar is deze nu dus al verouderd en kan je bvb. geen aanpassing van de zendernummering meer uitvoeren.


De AD2200 is geen verouderde digicorder, en krijgt nog steeds volledige ondersteuning.

De nieuwere TV-boxen zijn in testfase en nog niet klaar voor iedereen. 

Maar jouw probleem ligt aan de interactiviteit van jouw HD-digicorder die niet in orde is (utp/powerline):

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/is-je-bekabeling-in-orde/

 

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox


@Master-Magic  schreef:

nogal eens gezien dat er iemand vorige week met dit type toestel problemen had, kwam er op dat die smartcard niet meer geactiveerd was op de box.

 

... knip ...

Bizar ... je hebt het over een AD 2200 toch? Ik heb twee exemplaren type AD2100, dus een model ouder, en daar zitten al geen smartcards meer in. De sleuven zijn er nog wel, maar er zitten dus geen kaarten meer in. ... Mijn vorige digicorders hadden dat nog wel ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox

@StefaanH @Area57_1 idd even type nagekeken op de site, had me vergist van type nummer, is de AD200 en AD2000 waar nog een smartcard in zit en met de 200 versie zijn er soms problemen om te activeren, ken zo iemand die het heeft voorgehad...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zendernummering aanpassen lukt niet oude digibox


@Master-Magic  schreef:

@StefaanH @Area57_1 idd even type nagekeken op de site, had me vergist van type nummer, is de AD200 en AD2000 waar nog een smartcard in zit en met de 200 versie zijn er soms problemen om te activeren, ken zo iemand die het heeft voorgehad...


OK, raadsel opgelost Smiley Vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.