Beantwoorden
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

digicorder opnames doorspoelen

woensdag nieuwe digicorder geplaatst door technieker telenet.werkt perfect......tot ik opgenomen programma wou doorspoelen......niet vloeiend....stopt effe en spoelt dan weer effe door stopt weer enz..heb reeds reset gedaan maar helpt niet.

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
AndreasB
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Twee handen vol!

digicorder opnames doorspoelen

Mijn ouders hadden een gelijkaardige probleem met een nieuw digicorder. Ze hebben gebeld naar de technische dienst van Telenet en die hebben iets gedaan (een reset van hun kant of zo iets) en het was opgelost.

Als dat niet lukt, kan je het (denk ik toch) altijd gratis laten vervangen in een Telenet winkel aangezien het niet werkt zoals het moet. 

Ik zou even wachten op reacties van anderen om te zien of er een andere oplossing is, want het vervangen is een "last resort".

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

digicorder opnames doorspoelen

als het niet vloeiend loopt en je hebt maar enkele opnames gedaan dan zal de HDD waarschijnlijk aan het kapot gaan zijn,

ik zou terug gaan en een nieuwe vragen, meestal zijn dit dezelfde type's maar herstelde toestellen dat ze geven.

of anders vragen om het laatste nieuwe type als je deze nog niet hebt, die zijn sneller en kunnen beter werken met opnames en in het algemeen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

digicorder opnames doorspoelen

wat een miserie.in juli digicorder vervangen.na 3 weken blokjesvorming op scherm.nogmaals digicorder vevangen.na twee dagen niks meer.telenet technieker laten komen die stelt na enkele testen vast dat digicorder kapot is.een andere dus......werkt perfect tot ik ga doorspoelen....om gek van te worden.....

0 Likes
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

digicorder opnames doorspoelen

volgens telenet kan dit geen kwaad...dus doen we dan maar gewoon verder......let s hope

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

digicorder opnames doorspoelen

Heb hier dezelfde problemen, blokjes bij de opnames.

Ondertussen zelf gedaan:

1. nieuwe Digicorder, niet opgelost

2. Nieuwe Coax, niet opgelost

3. UTP getest, haalt 85Mbps (4 draad en geen 8 draad aansluiting, dus max. 100Mbps)

4. Geen verschil op de NIU van 4 of 0 versterking.

5. De signaalsterkte is altijd 100%, BER gaat hij van 0 tot 7E wisselend.

     Zelf de 150 tot 160 (kleine frequentie geeft hij signaalsterkte 100%)

Heb al veel contact gehad met de support, maar volgens hun is er niets aan de hand.

De installatie heeft altijd zonder problemen perfect gewerkt gedurende 9 jaar.

Pas na een grote werf in onze buurt en opschakelen naar WIGO is het probleem ontstaan.

Daarvoor werkte alles zoals het moest.

Weet iemand nog iets wat ik zou kunnen doen, gezien dat Telenet enkel instaat van het signaal tot aan de NIU?

Alvast bedankt,

Tomy

0 Likes