Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Ik heb een misschien een domme vraag maar misschien dat iemand mij toch kan voorzien van een antwoord.

Heb Wigo Home , maar de aanvraag voor de Gigabit snelheid lukt niet , opmerking erbij is dat deze snelheid niet op mijn adres op dit moment niet mogelijk is. Heb de voorwaarden bekeken en ik beschik over de juiste modem , het juiste internet  en dus het juiste pakket.

Zijn er meer die het op deze manier hebben meegemaakt en hebben gewacht? of is het beste de klantendienst eens te bellen en dan te activeren ? als dat lukt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
8 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

@patrick37 

Als je een pakket hebt en je het niet kan gebruiken wegens niet ter beschikking op de plaats waar je woont kan je best met Telenet contact nemen, zoals @sb zegt. Bij een andere klant is er geadviseerd om een compensatie te vragen. Het is een beetje overdreven iets door te rekenen zonder dat het geleverd kan worden. 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

@louishufk  kan het ook niet aanvragen dat is net het probleem. En dat terwijl ik over alle juiste info beschik. Maar zal dan eens bellen met de klantendienst.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

@patrick37 

Er zijn plaatsen waar die hoge snelheid mogelijk nog +/- een jaar niet beschikbaar zal zijn. Vraag na of jij in zulk gebied woont.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Heb de klantendienst gebeld en in 5 min was het in orde 🙂


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Ben blij dat je geen malchance hebt dat je in een van de regio's zit waar Telenet geen GBIT internet aanbied. Zou wel tof zijn moesten ze deze regio's publiceren.

steventje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Ja idem hier ze beloven elke maand opnieuw dat einde maand gaat zijn en blijven maar uitstellen

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Aanvraag Giga Speedboost lukt niet via de website

Bij mij zijde ze begin december tegen eind 2019 zal iedereen het hebben, dat komt inorde... en vorige week belde dezelfde persoon om te zeggen dat het niet gelukt is voor 2019.

Toen ik vroeg wanneer dan wel... kon hij mij geen datum meer zeggen, ook niet of het nog een maand, kwartaal, half jaar of jaar ging zijn.

Project managment kennen ze daar percies niet.

0 Likes