24784
netweters
|
152658
antwoorden
|
20727
vragen
|
Ik heb een misschien een domme vraag maar misschien dat iemand mij toch kan voorzien van een antwoord.
Heb Wigo Home , maar de aanvraag voor de Gigabit snelheid lukt niet , opmerking erbij is dat deze snelheid niet op mijn adres op dit moment niet mogelijk is. Heb de voorwaarden bekeken en ik beschik over de juiste modem , het juiste internet en dus het juiste pakket.
Zijn er meer die het op deze manier hebben meegemaakt en hebben gewacht? of is het beste de klantendienst eens te bellen en dan te activeren ? als dat lukt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een pakket hebt en je het niet kan gebruiken wegens niet ter beschikking op de plaats waar je woont kan je best met Telenet contact nemen, zoals @sb zegt. Bij een andere klant is er geadviseerd om een compensatie te vragen. Het is een beetje overdreven iets door te rekenen zonder dat het geleverd kan worden.
Groeten
@louishufk kan het ook niet aanvragen dat is net het probleem. En dat terwijl ik over alle juiste info beschik. Maar zal dan eens bellen met de klantendienst.
Er zijn plaatsen waar die hoge snelheid mogelijk nog +/- een jaar niet beschikbaar zal zijn. Vraag na of jij in zulk gebied woont.
Groeten
Ben blij dat je geen malchance hebt dat je in een van de regio's zit waar Telenet geen GBIT internet aanbied. Zou wel tof zijn moesten ze deze regio's publiceren.
Ja idem hier ze beloven elke maand opnieuw dat einde maand gaat zijn en blijven maar uitstellen
Bij mij zijde ze begin december tegen eind 2019 zal iedereen het hebben, dat komt inorde... en vorige week belde dezelfde persoon om te zeggen dat het niet gelukt is voor 2019.
Toen ik vroeg wanneer dan wel... kon hij mij geen datum meer zeggen, ook niet of het nog een maand, kwartaal, half jaar of jaar ging zijn.
Project managment kennen ze daar percies niet.