Beantwoorden
JH90
Freshman Weetjeslezer
Netjes! En we zijn vertrokken!

Dagelijkse korte storing netwerkconnectie met Telenet

Sinds 11 juni ondervind ik op bijna elke dag een korte storing. De meeste storingen zijn langer dan 3 minuten. Dankzij mijn eigen router kan ik dat in de logs goed opvolgen.

Hierbij een zeer korte samenvatting van de storingen om snel een kort overzichtje te hebben.

Wat is er aan de hand... Daar betalen we die zeer hoge premium prijs toch niet voor?

Ondertussen deze samenvatting, samen met een uitgebreider logbestand bezorgd aan Telenet met de vraag om een lijntest te doen. Benieuwd naar het antwoord...

Oh ja nog even dit: tijdens die storingen zie ik wel degelijk het ledje knipperen op de Telenet modem om aan te geven dat de Telenet modem geen verbinding kan maken.

TelenetOutages.png

Tags (2)
2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@JH90  schreef:

Wat is er aan de hand... Daar betalen we die zeer hoge premium prijs toch niet voor?

(...)

Oh ja nog even dit: tijdens die storingen zie ik wel degelijk het ledje knipperen op de Telenet modem om aan te geven dat de Telenet modem geen verbinding kan maken.

Eigenlijk geef je zelf het antwoord: er is dus een storing op de lijn (of eventueel nog een probleem met de modem zelf).

Enige wat je kan doen is contact opnemen met de klantendienst voor een lijntest en interventie door een technieker.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Je hebt contact genomen meer kan je nu niet doen 

Je hebt alles bij je thuis na gezien en alles is ok 

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html

In de piekuren kan er een overbelasting zijn van de telenet node kast door de vele klanten