24775
netweters
|
152618
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
Net overgeschakeld naar Telenet. Volledige pakket. Internet, gsm en tv. Maar mijn huidige operator is nog steeds actief bij mij (Proximus). Ik wil er graag zo snel vanaf. Kunnen jullie mij helpen met de easy switch ? Alles overzetten. ID xxxxxxxxxxxx klantnummer xxxxxxxxx.
Groeten,
Kim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hiervoor neem je best contact op met Telenet (015/66.66.66)
Netweters is een platform onafhankelijk van Telenet waar men elkaar helpt.
Dit probleem kan enkel Telenet zelf oplossen.
Je kan contact opnemen met Telenet via telefoon, mail, facebook, twitter....
Easy switch kan enkel gebruikt worden als je VOORAF alle nodige gegevens doorgeeft aan je nieuwe provider, deze zorgt dan dat je diensten bij de andere provider afgesloten worden zodra alle nieuwe diensten VOLLEDIG correct geïnstalleerd zijn, het kan dus soms zijn dat de opzeg niet onmiddellijk gebeurd als de Tech ter plaatste nog een paar achterliggende dingen moet laten uitvoeren... dit zou max 2d mogen duren!!
NA de installatie nog beroep doen op Easy Switch is niet mogelijk!!
Je kan altijd zelf je diensten opzeggen bij de andere provider indien je de Easy Switch niet tijdig hebt laten activeren...
Zeg wel zeker je mobiel en vaste lijn NIET op als hier een nr overdracht voor is!
Een inactief nr kan NIET worden overgenomen 😉
Hey Kim2117,
Zoals hierboven al gezegd is, kan je hiervoor best telefonisch contact opnemen met Telenet of via sociale media. Via deze wegen helpen onze collega's je graag verder.
Op de volgende pagina vind je alvast alle manieren om ons te contacteren terug: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/contacteer-telenet.
mvg
Dennis